Teruk Dikecam Sebab Mabuk & Isu Tak Bayar Nafkah Anak, BCL ‘Back Up’ Tiko – “Biar Mereka ‘Judge’, Biar Mereka Gosip””

Hiburan

Teruk Dikecam Sebab Mabuk & Isu Tak Bayar Nafkah Anak, BCL ‘Back Up’ Tiko – “Biar Mereka ‘Judge’, Biar Mereka Gosip””

Selepas suaminya teruk dikecam gara-gara tular video mempamerkan dirinya mabuk ketika majlis after party baru-baru ini, penyanyi Bunga Citra Lestari (BCL) tampil mempertahankan Tiko Aryawardhana.

Menerusi Instagram, BCL dilihat membuat ucapan sempena ulang tahun Tiko dan pesannya kepada sang suami, biarkan sahaja orang ramai berkata-kata seperti yang mereka mahukan namun ia tidak akan melunturkan semangatnya.

Advertisement

Biarkan mereka menilai awak, biarkan mereka salah faham dengan awak, biarkan mereka bergosip tentang awak. Pendapat mereka bukan menjadi masalah awak. Walau apa mereka kata dan buat pada awak, jangan biarkan itu merendahkan nilai dalam diri atau kebaikan yang ada pada awak.

tiko

Pelantun lagu Karena Ku Cinta Kau itu juga turut berharap agar suaminya terus kekal semangat untuk melakukan kebaikan dan bersinar seperti selalu.

Terdahulu, peminat meluahkan rasa risau dan sedih melihat BCL masih menjalani kehidupan sebegitu malah ada yang turut membandingkan Tiko dengan arwah Ashraf Sinclair.

BCL
3 months ago

(VIDEO) "Alhamdulillah Bukan Tanggungjawab Ashraf Lagi" - Tular Video BCL & Tiko Mabuk, Berpesta Sakan Diraikan Di Kelab Malam

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Instagram

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...