March 14th, 2019

Sedang hamil enam bulan, pelakon Izreen Azminda nampaknya sudah tidak sabar untuk menanti kelahiran cahaya mata pertama beliau bersama suami Ude Wahid.

Menerusi akaun Instagramnya, Izreen berkongsi momen bayi dalam kandungannya sedang bergerak aktif menerusi video imbasan kehamilan.

Advertisement

Malah, beliau juga memberi bayangan nama anaknya bakal bermula dengan huruf A menerusi hashtag #babyA.

Walaubagaimanapun, Izreen nampaknya masih belum bersedia untuk membuak ruangan komen di akaun media sosialnya itu. Mungkin sudah cukup bahagia dan tidak tertekan lagi membaca pelbagai komen daripada netizen.

Advertisement

90 responses to “Teruja Menanti Kelahiran Cahaya Mata, Izreen Azminda Kongsi Video Imbasan Kehamilan”

  1. Anonymous says:

    Bila la nk hujan.. panas Msia skrg wey!

    • Anonymous says:

      3 pic yg menunjukkn perubahan deko saya..xde tukar perabut pape..tukar2 alas camtu jerr..tp yg sekarang ni rasa lebih lapang sikit utk raya nanti..

  2. Anonymous says:

    Betul ke Elfira buat aksi pelakon porno dlm IG mkn icecream?

  3. Anonymous says:

    Lantak ko lah..

  4. akak malu says:

    x payah la teruja sgt nk tunjuk kat org..
    sah2 org akan kecam ko jugak…
    klu teruja pun, simpan sendiri udah lah..
    org lain x kesah pun, x amik tau pun..

    • Anonymous says:

      Bilik ank dara sis, almari asrama dgn almari cermin sis balut dgn Wallpaper murah.. Dh nk masuk 2 tahun,cadar sis buat sendiri, saja nk sharing.. Rumah murah 1982

    • Anonymous says:

      Pohonan artificial tree….penyejuk mata memandang tanpa oksigen sistem….yg penting xpayah siram kan?!

  5. Anonymous says:

    siapa kisah…

Loading...