Written by Bella | May 16th, 2019

Kontroversi kemelut rumah tangga yang menghimpit diri, bekas isteri PU Abu iaitu Ain Afini memberikan kesan yang mendalam dalam hidupnya. Ain mengakui disebabkan rasa tertekan, doktor memberitahu kandungannya kurang aktif.

Sebenarnya keadaan kandungan tidak berada dalam keadaan baik, sewaktu saya buat pemeriksaan beberapa minggu lepas doktor kata bayi saya tidak aktif. Doktor nasihatkan saya supaya tidak terus berada dalam tekanan dan banyakkan berehat.

Meskipun melalui pelbagai dugaan, akhirnya pasangan ini sah bercerai talak dua semalam. Ain menyifatkan apa yang berlaku ada hikmah tersendiri dan dia redha dengan ketentuan takdir. Siapa tahu, selepas ini mungkin ada sinar kebahagiaan baharu buat dirinya.

Ustaz (Pu Abu) mahu kembali, namun saya menolak. Untuk apa? Dia pun sudah ada isteri. Saya tiada apa-apa nasihat padanya, biarlah dia dengan kehidupannya sekarang. Saya kuat apabila mendapat sokongan ibu bapa dan keluarga di sini.

Terdahulu, Terdahulu PU Abu menceraikan isterinya yang  sedang sarat hamil anak pertama mereka kerana mahu bernikah dengan seorang wanita berstatus janda bernama Hana Azraa. Semalam, pada awalnya mahkamah mengesahkan Ain dan PU Abu masih menjadi suami isteri kerana talak yang dilafazkan melalui WhatsApp tidak sah.

Namun, PU Abu tidak berlaku jujur dan ada menyembunyikan fakta, dia hadir semula ke mahkamah untuk memberikan kenyataan dan pasangan ini akhirnya sah bercerai talak dua.

Sumber Berita : Utusan Online

19 responses to Tertekan Dengan PU Abu, Anak Dalam Kandungan Ain Afini Tidak Aktif

  1. awk sayangilah bby awk tu says:

    sabarlah wahai bakal ibu. insyaallah kami doakan awk dan anak dlm kandungan selamat sihat ye. bia la dia..jgn pkir dah. dia dah jdi org luar. awk sepurnakan hidup awk dgn zikir bce quran. utk bby jgk..ok. dia lantak pi la situ!!

    59

    16
    • Anonymous says:

      Ramai giler geng Hana the perampas dlm BN ni. Dorang pulun dislike komen2 psl Abu the bangang.

      19

      1
      • amoi says:

        kan..aku pun pelik..time post jantan idong serombong ni je, mst akan dpt byk dislike…itu org kata..selalu lelaki x ensem ni mmg suke curang..salah sorg makluk abu ni lah..hahaha

        6

        1
  2. rewt says:

    maknanya mmg betullah dia dah kawen dgn janda tu…
    sabarlah ain… ko berhak dpt lelaki 100000000000000x lbh bgs dari PUnai tu…

    40

    13
    • Anonymous says:

      yer dah kawin 2 bulan baru si abu ni inform ain… kawin senyap2..
      fakta lain kawin kt thai sume cuma putar belit jer…

      12

      12
  3. burit says:

    si abu tu , sudah banyak orang kecam baru nak sibuk berbalik dengan bekas isteri. buang masa!!

    21

    12
  4. Anonymous says:

    banyakkan bersabar ye dik

    21

    11
  5. Aina says:

    Sabar ye ain afni. Allah mmilih awak utk diuji sbb dia tau awk org yg kuat. Tkpe, move on la dgn khdupn yg bru brsama anak. Insyaallah banyak rzeki awk lpsni. Allah sntiasa brsma dgn org2 yg kuat dan sabar.

    34

    12
  6. hakak says:

    bertabah lah ain.. ada hikmah atas sesuatu tu.. wanita baik hanya utk lelaki yang baik.. si abu tak layak dpt wanita baik.. dia hanya layak utk betina kaki sondol je.. sbb mereka mmg sekufu..

    21

    11
  7. Anonymous says:

    Semoga selamat dunia akhirat… bersyukurlah terlepas dari penzina….
    penzina adalah untuk penzina…. tak akan kemana
    Nak balik sebab takut org boikot dan nak nampak mereka jadi mangsa konon maka perangai haram di beri bersembunyi di senalik kopiah dan purdah tapi berzina senang2

    16

    12
  8. rabbit says:

    Tolong jangan panggil dia PU lagi…tak layakkk lansungggg…

    21

    1
  9. faraj says:

    memang tk aktif…terkejut tgk muka bapak dia…Hodoh bebenor…anak tu malu nk kuar….inilah hakikat nya.

    6

    1
  10. faraj says:

    Si Abu ni adalah Playboy yg paling Hodoh saya jumpa….camner lah janda mengawan…yutup lampu [email protected] Janda tu cuma promote jer….mcm H.Hamidun sebelom ni…

    8

    0
  11. faraj says:

    Sian org2 Hodoh, baru nk Femes skit jer, Janda2 pertunggangkan untuk Promote Kosmetik..; Contoh : Hafiz Hamidon sebelom ni…….yg lain pikiaq sendiri…(Bila org dh kenal Janda tu , mulalah Janda tu buat hal)… setakat mengawan sepancut dua ni mereka pejam mata jer lah..!! pastu jgn harap lah lagi…!!! percaya lah sekejap jer ABU tu…saya bagi 6 bulan…!!! kalau masih bersama sila lah hamun saya..!!!

    2

    1
  12. Hamba Allah yang hina says:

    Actually PU abu ne hensem. Cuma silap nyer dia ceraikan isteri ketika hamil beberapa bulan. Tu yg silap besar. Rasa kemanusiaan tu dah hilang. This shows that handsome men also makes mistake. Harap2 dia sedar akan kesilapan dia. Dan harap bekas isteri sentiasa tabah dalan menjalani liku-liku kehidupan yang penuh ujian ini.

    0

    2
  13. Nur says:

    Tolong tarik balik title PU. Kalau Dewi Remaja kena tarik, PU pun patut di tarik balik. PU apa kalau ada scandal dan kejam terhadap isteri sendiri.

    1

    1
  14. Anti penunggang ugama says:

    Fokus pd isteri baru. Tak payahlah sibuk nk rujuk dgn ex isteri. Tak payah dok canang sana sini kononnya bertanggung jawab pd bayi dlm kandungan. Cukup bulan, jgn lupa bank in nafkah bulanan anak. Tak payah nak ckp byk..

    0

    1

Tinggalkan Komen Anda Di Sini