Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Tertekan Dengan PU Abu, Anak Dalam Kandungan Ain Afini Tidak Aktif

Kontroversi kemelut rumah tangga yang menghimpit diri, bekas isteri PU Abu iaitu Ain Afini memberikan kesan yang mendalam dalam hidupnya. Ain mengakui disebabkan rasa tertekan, doktor memberitahu kandungannya kurang aktif.

Advertisement

Sebenarnya keadaan kandungan tidak berada dalam keadaan baik, sewaktu saya buat pemeriksaan beberapa minggu lepas doktor kata bayi saya tidak aktif. Doktor nasihatkan saya supaya tidak terus berada dalam tekanan dan banyakkan berehat.

Meskipun melalui pelbagai dugaan, akhirnya pasangan ini sah bercerai talak dua semalam. Ain menyifatkan apa yang berlaku ada hikmah tersendiri dan dia redha dengan ketentuan takdir. Siapa tahu, selepas ini mungkin ada sinar kebahagiaan baharu buat dirinya.

Ustaz (Pu Abu) mahu kembali, namun saya menolak. Untuk apa? Dia pun sudah ada isteri. Saya tiada apa-apa nasihat padanya, biarlah dia dengan kehidupannya sekarang. Saya kuat apabila mendapat sokongan ibu bapa dan keluarga di sini.

Terdahulu, Terdahulu PU Abu menceraikan isterinya yang  sedang sarat hamil anak pertama mereka kerana mahu bernikah dengan seorang wanita berstatus janda bernama Hana Azraa. Semalam, pada awalnya mahkamah mengesahkan Ain dan PU Abu masih menjadi suami isteri kerana talak yang dilafazkan melalui WhatsApp tidak sah.

Namun, PU Abu tidak berlaku jujur dan ada menyembunyikan fakta, dia hadir semula ke mahkamah untuk memberikan kenyataan dan pasangan ini akhirnya sah bercerai talak dua.

Sumber Berita : Utusan Online

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

19 Comments

  1. Anti penunggang ugama

    May 19, 2019 at 7:01 am

    Fokus pd isteri baru. Tak payahlah sibuk nk rujuk dgn ex isteri. Tak payah dok canang sana sini kononnya bertanggung jawab pd bayi dlm kandungan. Cukup bulan, jgn lupa bank in nafkah bulanan anak. Tak payah nak ckp byk..

  2. Nur

    May 18, 2019 at 2:58 pm

    Tolong tarik balik title PU. Kalau Dewi Remaja kena tarik, PU pun patut di tarik balik. PU apa kalau ada scandal dan kejam terhadap isteri sendiri.

  3. Hamba Allah yang hina

    May 18, 2019 at 12:13 pm

    Actually PU abu ne hensem. Cuma silap nyer dia ceraikan isteri ketika hamil beberapa bulan. Tu yg silap besar. Rasa kemanusiaan tu dah hilang. This shows that handsome men also makes mistake. Harap2 dia sedar akan kesilapan dia. Dan harap bekas isteri sentiasa tabah dalan menjalani liku-liku kehidupan yang penuh ujian ini.

    • Abi

      May 19, 2019 at 7:03 am

      Perasan hensem je..tak hensem pun..

  4. faraj

    May 17, 2019 at 10:53 am

    Sian org2 Hodoh, baru nk Femes skit jer, Janda2 pertunggangkan untuk Promote Kosmetik..; Contoh : Hafiz Hamidon sebelom ni…….yg lain pikiaq sendiri…(Bila org dh kenal Janda tu , mulalah Janda tu buat hal)… setakat mengawan sepancut dua ni mereka pejam mata jer lah..!! pastu jgn harap lah lagi…!!! percaya lah sekejap jer ABU tu…saya bagi 6 bulan…!!! kalau masih bersama sila lah hamun saya..!!!

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top