“Tersedar Je Dah Dalam Ambulans..” – Zul Ariffin Kongsi Detik Dikejarkan Ke Hospital

Hiburan

“Tersedar Je Dah Dalam Ambulans..” – Zul Ariffin Kongsi Detik Dikejarkan Ke Hospital

Selepas mengejutkan peminat dengan berkongsikan hantaran foto sedang terlantar di katil hospital, pelakon Zul Ariffin berharap agar masalah kesihatannya tidak terlalu membimbangkan orang ramai.

Zul Ariffin
7 bulan lalu

Alami Tekanan Darah Tinggi, Zul Ariffin Dikejarkan Ke Hospital

Advertisement

Menurut Zul atau nama sebenarnya, Zulkifli Ariffin, beliau sekarang ini berada dalam keadaan baik dan sudah kembali bekerja seperti biasa.

Saya pun tak ingat waktu tu, selepas tiga jam saya tak ingat apa-apa. Apabila tersedar je dah dalam ambulance.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by zul_ariffin (@zul_ariffin)

Dalam pada itu, Zul turut berkata pada pihak mStar, keadaan pandemik yang melanda negara sejak dua tahun yang lalu bukanlah penyebab dirinya jadi seperti itu.

Saya bukan jenis yang suka kongsi apa yang saya buat. Alhamdulillah saya masih hidup.

Zul Ariffin

Pelakon tersebut berkongsikan perkembangan kesihatan dirinya ketika sidang media filem Penunggang Agama 2 yang diadakan secara maya, semalam.

Advertisement

Sekadar info, Ahad lalu, Zul dikejarkan ke hospital disebabkan tekanan darah tinggi dan menerima rawatan selama kira-kira empat jam.

Jangan lupa ‘Like’ dan ‘Follow’ Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...