Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Ternyata Wanita Yang Paling Comel Adalah Janda – Fasha Sandha

Tiada siapa yang boleh menafikan kecantikan Fasha Sandha, meskipun sudah mempunyai dua orang cahaya mata, beliau tetap anggun mempunyai tubuh badan persis anak dara.

Advertisement

Baru-baru ini, menerusi akaun Instagramnya, Fasha ada berkongsi foto kucing yang menjadi lambang kepada status seorang wanita yang melalui empat fasa kehidupan iaitu ketika gadis, setelah menikah, setelah mempunyai anak dan kemudiannya menjadi.

Kata Fasha, jelas sekali wanita yang paling comel adalah janda. Rata-rata netizen bersetuju dengan pendapat pelakon itu ramai janda diluar sana cantik. Namun, ada juga yang tidak bersetuju dan  berkata ramai wanita yang tidak mahu menjadi janda dan tidak patutnya isu itu dijadikan lawak.

Setiap orang mempunyai pendapat dan pandangan yang berbeza dalam sesuatu isu, tetapi mungkin ada kalanya kita tidak perlu terlalu serius, relaks sikit. Apa-apa pun, kita doakan agar Fasha yang semakin berseri-seri ini cepat-cepat naik pelamin bersama tunangnya Aidil Aziz. Semoga persiapan pernikahan mereka pada penghujung bulan Mac ini berjalan lancar.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

24 Comments

  1. Anonymous

    February 14, 2019 at 8:29 pm

    What?

  2. Anonymous

    February 14, 2019 at 6:59 pm

    Perasannya lahai

  3. ikan

    February 14, 2019 at 5:44 pm

    sapa yg takut sangat nak jadi janda tu? biar jadi janda weh dari bela laki biawak. takde sebab nak hina janda. bila berlaki susah nak berhias pun pasal masa habis kat laki kat anak. stress perangai laki perangai anak lagi. nak kawin tu carilah jantan elok2, tapis la selagi boleh tapis..kalau terkawin dgn jantan lahanat nnt bercerai pun, last2 orang salahkan perempuan jugak.

  4. aku tetap aku

    February 14, 2019 at 1:53 pm

    gigih fasha kurus sekarang tayang lurah segala.. pakai baju fit2. al maklum nak kawen laki muda.. try hard sangat. video ngan tunang pun gedik2 jer.. sweet sangat.

  5. kakak

    February 14, 2019 at 1:45 pm

    Memangla comel dimata jantan jantan buaya, janda ni ketandusan sebab pernah rasa tapi lama dh tak dapat… kakak harap fasha baca ni MUAAAHHAHAHHAHAH

Loading...
To Top