“Terlalu Lama Saya Diam Diri, Biarkan Orang Fitnah..” – Didakwa Bakal Bertunang Dengan Aliff Aziz Minggu Ini, Ruhainies Bersuara

Hiburan

“Terlalu Lama Saya Diam Diri, Biarkan Orang Fitnah..” – Didakwa Bakal Bertunang Dengan Aliff Aziz Minggu Ini, Ruhainies Bersuara

Difahamkan, satu akaun di Instagram yang bernama @kaddigital.murah telah membuat aktres, Ruhainies kesal selepas menyebar fitnah yang tidak berasas.

Didakwa sudah bertunang dengan Aliff Aziz

Akaun tersebut seakan-akan mahu menimbulkan spekulasi selepas memuat naik kad digital majlis pertunangan Ruhainies dan Aliff Aziz yang didakwa bakal berlangsung pada Sabtu, minggu ini.

Advertisement

ruhainies dan aliff aziz tunang

Sedar mengenai fitnah tersebut, Ruhainies tidak dapat mendiamkan diri lagi dan akan mengambil tindakan atas tuduhan tersebut kerana ia boleh mencalarkan namanya sekali lagi.

ruhainies dan aliff aziz tunang

Enggan fitnah tentang dirinya berleluasa

Malah, pelakon tersebut turut meminta agar followers memaklumkan kepadanya jika jumpa mana-mana fitnah yang disebarkan agar dia boleh mengambil tindakan lanjut.

ruhainies dan aliff aziz tunang

Dalam pada itu, Ruhainies juga memohon agar para pengikutnya untuk sekat dan membuat report terhadap akaun berkenaan agar dakwaan tidak berasas itu tidak tersebar.

Sebelum ini, nama Ruhainies menjadi ‘panas’ selepas dirinya terkait dengan Aliff Aziz dalam isu tangkap khalwat di sebuah kondominium yang terletak di ibu negara.

4 weeks ago

Didakwa Mahu Kahwinkan Aliff Aziz Di Selatan Thailand, Ini Respon Ibu - “Kalau Jodoh, Jika Itu Yang Terbaik...”

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Instagram

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...