Terlajak ‘Konar’, Sharnaaz Ahmad Lantik Diri Sendiri Jadi Presiden Kelab Duda Ganti Fizo Omar

Hiburan

Terlajak ‘Konar’, Sharnaaz Ahmad Lantik Diri Sendiri Jadi Presiden Kelab Duda Ganti Fizo Omar

Pelakon Sharnaaz Ahmad khabarnya bersedia untuk menggalas ‘tanggungjawab’ bergelar presiden kelab duda terlajak konar yang terdiri daripada beberapa selebriti tanah air.

Fify Azmi
2 bulan lalu

Hanya Kawan Dan Tempat Minta Nasihat, Fify Azmi Perjelas Hubungan Bersama Sharnaaz Ahmad

Advertisement

Memaklumkan mengenai perkara itu secara berseloroh, Sharnaaz dalam pad itu turut menzahirkan perasaan gembira apabila rakan artis, Fizo Omar selamat mendirikan rumah tangga buat kali kedua setelah beberapa tahun bergelar duda anak satu.

Advertisement

Dengan ini, aku sebagai timbalan presiden persatuan duda Malaysia, menggalas tugas sebagai presiden secara automatik dengan cakna dan yakin. Aku janji pada tuan dan puan, saya akan bahagi kasih seadilnya! Presiden Duda-Duda Terlajak Konar Semalaya.

Bait-bait gurauan itu dikongsikan Sharnaaz menerusi sebuah komen yang ditinggalkannya di foto perkahwinan dimuat naik Fizo.

Gurauan tersebut turut disahut seorang lagi artis lelaki yang juga seorang duda, Nazim Othman.

Nazim Othman IG StorySumber : Instagram Nazim Othman  

Terdahulu, Fizo Omar atau nama sebenarnya Wan Hafizol Wan Omar,36, dilaporkan telah mendirikan rumah tangga kali kedua bersama seorang wanita yang dikenali sebagai Fazeera sekitar jam 10 pagi semalam bertempat di sebuah masjid di Janda Baik, Pahang.

Jangan lupa ‘Like’ dan ‘Follow’ Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

1 Comment

  1. Dramanya

    October 25, 2021 at 7:11 am

    Kesian mamak sorang ni jangan jadi hipokrit macam mamak lain

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...