Terkesan Terus Dikaitkan Dengan Kisah Cinta Lalu, Sufian Suhaimi Mahu Bawa Diri?

Hiburan

Terkesan Terus Dikaitkan Dengan Kisah Cinta Lalu, Sufian Suhaimi Mahu Bawa Diri?

Kisah cinta antara penyanyi Sufian Suhaimi dan Elfira Loy sudah lama berakhir, malah kedua-dua sudah pun meneruskan kehidupan masing-masing. Tidak dinafikan, Sufian mengakui dirinya agak terkesan dengan segelintir pihak yang masih lagi mahu mengaitkan dirinya dengan cinta lalu.

Advertisement

Mahu ‘keluar’ daripada isu tersebut yang masih diperkatakan, Sufian mahu meninggalkan Malaysia dan merasai suasana yang berbeza di negara jiran Indonesia. Eh, bawa diri ke?

Saya rasa perlu keluar dari Malaysia buat sementara waktu ini. Bukan larikan diri tapi nak rasai suasana yang berbeza. Sebab akhir-akhir ini, saya agak terkesan apabila orang masih mengaitkan saya dengan orang yang pernah ada kaitan tapi benda itu dah berlalu.

Berita putus tunang Sufian dan Elfira sebelum ini mendapat perhatian ramai kerana dihimpit pelbagai spekulasi dan kontroversi. Nama penyanyi itu sekali lagi dikaitkan apabila baru-baru ini Elfira mengumumkan beliau sudah mengikat tali pertunangan dengan jejaka yang dikenali sebagai Faris K Anuar pada 2 September lalu.

Sumber Berita : mStar Online

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

14 Comments

  1. Sofea91

    September 24, 2018 at 7:44 pm

    Dia dh move on la . klu tak, dia tak delete gmbr dia ngn EL . hahah tu pn lps tau EL nak tunang..klu tak smpi ke sudah la dia simpan gmbr dorg tu buat pekasam. Dgn harapan nk tunjukkan setia dia pada EL. Yg EL plk cpt btul move on dia. Hahah.. Bkn stakat delete gmbr pian on the spot lps putus, malah dpt jmpe pnggnti pian dlm masa lbh kurg 6 bulan . #hebatbukan

  2. Sofea

    September 24, 2018 at 7:41 pm

    Dia dh move on la . klu tak, dia tak delete gmbr dia ngn EL . hahah tu pn lps tau EL nak tunang..klu tak smpi ke sudah la dia simpan gmbr dorg tu buat pekasam. Dgn harapan nk tunjukkan setia dia pada EL. Yg EL plk cpt btul move on dia. Hahah.. Bkn stakat delete gmbr pian on the spot lps putus, malah dpt jmpe pnggnti pian dlm masa lbh kurg 6 bulan . #hebatbukan?

  3. Anonymous

    September 24, 2018 at 4:38 pm

    lembiknya dia… ingatkan dah move on.

  4. Anonymous

    September 24, 2018 at 4:31 pm

    Berhijrahlah anda jika itu yang terbaik. Pulanglah anda ke tanah tumpah darah kamu, jika di sana kamu sengsara.

  5. Sajat

    September 24, 2018 at 4:15 pm

    Bawak lah diri ko tu ke mana saja klu dah tau org kat sini xnak kat ko..
    Nasib baik ko sedar diri xde sapa peduli kan ko….
    Ko pegi mana pun, xde sapa nak cari… Nara sorang je kot yg carik ko…

    • Anonymous

      September 24, 2018 at 4:21 pm

      bumi Allah luas, carilah wanita yg seagama..tidak semestinya di Malaysia je ada seagama.

Loading...