August 25th, 2020

Pasangan duet yang pernah popular suatu ketika dahulu, Khai dan isteri, Rosma yang merupakan artis kelahiran program Akademi Fantasia musim pertama mengakui teringin untuk membuat kemunculan semula dalam pentas nyanyian di Malaysia.

Khai berkata, dia bercita-cita untuk mengulangi detik indah menghasilkan single berduet bersama isteri tercinta. Jika dulu pasangan ini pernah dua kali muncul dalam single duet bertajuk Warna Cinta (2008) dan Dengan Sekali Lafaz (2013),kini, Khai dan Rosma mahu impian kembali ke studio menjadi nyata dan bukan sekadar ‘cakap-cakap kosong’

Namun begitu, Khai mengakui masih belum ada komposer yang ingin didekati untuk proses penghasilan lagu. Tambahnya, jika diberi peluang, dia lebih selesa untuk muncul berdua bersama Rosma, tidak secara solo.

View this post on Instagram

Maaf jika kami mengganggu pemandangan anda.? Tumpang lalu.????????? #mybetterhalf #khairosma

A post shared by KHAI & ROSMA (@khai_rosma) on

“Namun, setakat ini belum ada komposer yang kami mahu dekati. Dalam hati, hendak juga mencuba peluang menyanyikan lagu ciptaan Hael Husaini. Jika ada rezeki dan kesempatan, pasti tidak akan menolak. Kalau menyanyi solo, saya tidak pasti. Sudah ramai ‘Budak Baru Nak Up’ (BBNU) di luar sana yang berbakat menyanyi secara solo,”

Menurutnya lagi, dia sama sekali tidak mempunyai niat untuk bersaing dengan mana-mana penyanyi jika berpeluang merakamkan lagu kembali. Pasangan ini menganggap ianya seperti satu bonus jika ‘comeback’ mereka kelak melonjakkan kembali nama mereka di persada seni.

View this post on Instagram

Malam minum, 8pagi membuang kaw2 segala lendir, sisa makanan & angin (kentut) fuhhhh lega. Senyum ? lebar sepanjang hari & bdn pun fresh! Perut x sebu lg, buncit pun takut nak datang tau… hehe ? MS SenaRos bukan utk perempuan je tp untuk lelaki juga tau. Mcm sy minum tak hari2, 2hari sekali je. Sbb bila umur dh cecah 41thn ni metabolisme mula dh rendah termasuk lah sistem pembuangan pun dh x lancar mcm dlu2. Sbb kena tau, punca utama berat naik, perut sebu/buncit/menggeleber, bdn lesu semuanya melibat sistem metabolisme kita yg dh mula turun ke tahap low & sistem pembuangan kita tak bagus (ada yg seminggu sekali je membuang). ?huhu #KhaiRosma #MSSenaRos #Sejak2014 #LawasLangsingSihat Lawas ? Langsing ? Lawas @msbykhairosma

A post shared by KHAI & ROSMA (@khai_rosma) on

View this post on Instagram

Mood raya still on.? Walaupun hakak pakai baju kepok2 tetap tak kalah hokey.? Gambar tetap bergambar. Salam Aidil Adha semua.?? #oursmallfamily #khairosma Lawas ? Langsing ? Sihat @msbykhairosma

A post shared by KHAI & ROSMA (@khai_rosma) on

 Mengimbas kembali mengenai pasangan yang pernah sensasi suatu ketika dahulu, Khai dan Rosma telah mendirikan rumah tangga pada tahun 2008 yang lalu dan telah pun dikurniakan tiga orang cahaya mata iaitu Muhammad Amzar Danish,11, Nur Amani Damia,6, dan Nur Alya Dhania,1. Kini, pasangan ini aktif mengukuhkan empayar perniagaan dengan menjual produk kesihatan dan pelangsingan badan.

Sumber: Berita Harian Online


4 responses to “Teringin Buat ‘Comeback’ Dalam Bidang Nyanyian, Khai Dan Rosma AF Idamkan Lagu Ciptaan Hael Husaini”

  1. Aku Myampah says:

    Tak pyhla. Suara bkn sedap sgt pon. Biasa2 ja..

  2. Anonymous says:

    Ada peminat ka

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...