June 24th, 2019

Selepas dihimpit kontroversi hangat berkaitan tatu dan juga dirinya yang kelihatan murung, tidak terurus serta bertengkar di telefon, penyanyi Aliff Aziz menganggap apa yang berlaku sebagai dugaan daripada Allah SWT.

Menerusi luahan hati di akaun Instagramnya, Aliff berkata berharap setiap dugaan yang beliau lalui sekarang akan membuatkannya lebih tabah dan mendekatkan dirinya dengan Allah SWT.

Bersimpati dengan nasib yang menimpa penyanyi itu, rata-rata netizen nampaknya mula memberikan kata-kata semangat agar Aliff bersabar dan tidak mudah mengalah. Mereka mendoakan yang baik-baik sahaja buatnya.

Terdahulu, viral foto Aliff dengan ukiran tatu di bahagian belakang badannya termasuk di dada dengan ukiran nama bekas isterinya Bella Astillah. Bagaimanapun, ukiran tersebut sebenarnya dihasilkan menggunakan inai hitam.

Bella juga turut tampil memberikan penjelasan bahawa Aliff dianiaya oleh seorang rakan yang baru dikenalinya. Sedih dengan kontroversi yang menimpa bekas suaminya itu, Bella berharap netizen memberikan Aliff ruang untuk bertenang kerana dia sedang kemurungan.

Sumber Berita : mStar Online


39 responses to “Terima Kasih Allah Atas Ujian Ini – Aliff Aziz”

  1. anonymous says:

    singapork malay …gitulah tattoo dan salib berpisah tiada

    • Anonymous says:

      MAK KAU TU YG SALIB..!!! .INILAH MALAYSIA..LGBT RAMAI…MENTERI2 MAIN BONTOT BERPISAH TIADA

  2. Fed Up says:

    Terbukti artis takde otakkkkkkkk!!!!

  3. Wekkkkkkkkkkkkkkk says:

    Betul2..Bela atau si Alip ni aku dah meluat nk melayan. Mental ke apa korang ni? Ajaran Tuhan /Islam ada tak nak ikut..

  4. Yawn says:

    besok bekas bini buat lagu….hahahaah…cam pantat kisah hidup korang.

  5. Anonymous says:

    ARTIS YANG PALING MEMALUKAN 2019…EX BINI KO PUN SAMA! MASING2 TOLONG BERAMBUS!!!!

Loading...