Terbiasa Sebagai Ibu Tunggal, Terlupa Ada Suami Di Sebelah Semasa Bangun Tidur – Fasha Sandha

Hiburan

Terbiasa Sebagai Ibu Tunggal, Terlupa Ada Suami Di Sebelah Semasa Bangun Tidur – Fasha Sandha

Sudah sah bergelar isteri kepada Aidil Aziz, pelakon Fasha Sandha mengakui masih lagi menyesuaikan diri dengan kehadiran suami di sisi.

Advertisement

Terbiasa hidup sebagai ibu tunggal, Fasha berkongsi momen mencuit hati beliau pernah terlupa beliau sudah berkahwin dan suaminya ada di sebelah semasa bangun tidur.

Memandangkan saya sudah tiga tahun lima bulan menjadi ibu tunggal, saya ada momen terlupa ada suami di sebelah semasa bangun tidur. Saya lupa selepas bangun tidur kena gosok baju suami, siapkan sarapan pagi.

Apabila ingat balik momen itu saya hanya mampu tergelak sendiri. Itulah kejadian yang buat saya ketawa sampai sekarang, sejujurnya saya seronok dengan kehidupan selepas kahwin sebab ada teman untuk berbincang dan berbual sebelum tidur.

Biasalah tu, mula-mula memang banyak benda yang harus adaptasi semula. Namun, dengan rasa cinta dan sayang percayalah nanti akan lebih selesa bersama.

Sumber Berita : mStar Online

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

39 Comments

  1. muak

    April 5, 2019 at 5:49 pm

    muuuaaaakkkkkkkk!!!!

  2. Anonymous

    April 5, 2019 at 2:35 pm

    perlu ke nk mention 3thn 5bln menjanda tu?

    • Anonymous

      April 5, 2019 at 4:06 pm

      perlu tanda mengang dari bekas laki ….. tarikh kawin pun tak nak kalah dengan nora sama semua mau sama nasib tak sama laki lagi.

      macam memey abby berlakon dia pun nak berlakon juga…….

      beginilah perangai perampas laki orang dapat laki dayus semua tak nak kalah dengan bekas bini.

      nanti izreen pun sama juga buat apa intan buat sebab laki terkenang2 bekas bini

  3. wan Mohd

    April 5, 2019 at 9:04 am

    alahaiii minah niiii… xlama janda plak niii

    • Anonymous

      April 5, 2019 at 10:23 am

      nak cari budak mentah nak ajar bukan macam aidil ni dah biasa buat sebelum kawin lagi

  4. Anonymous

    April 5, 2019 at 8:58 am

    3 roundabount

  5. watevela

    April 5, 2019 at 8:39 am

    laki ko bukan keje opis pon pepagi ko nak kene bangun gosok baju dia
    retis sendu je
    adoi….

Loading...