December 10th, 2019

Kalau setiap kali nak pergi bercuti, mesti ada yang selalu pening kepala fikirkan tentang hotel kan? Lagi-lagi kalau nak bercuti di luar negara, memang cukup takut kalau tersalah pilih tempat penginapan. Nanti tak pasal-pasal duit ‘burn’ macam tu je.

Tapi sekarang ni, anda dah tak payah susah-susah lagi sebab AirAsia baru perkenalkan pakej terbaru mereka iaitu SNAP. AirAsia kini bukan hanya tawarkan pengalaman penerbangan saja tapi kemudahan penginapan sekali!

SNAP

air asia

Dengan SNAP ini, anda akan mendapat penerbangan pergi dan balik + Pakej 3H2M + cukai dari Kuala Lumpur. Pendek cerita, tiket penerbangan dapat, hotel pun dapat jugak. Cuma tinggal pilih je hotel mana yang anda nak menginap.

Yang bestnya, anda boleh jimat dengan lebih banyak jika membuat tempahan dengan pakej SNAP ini. Dah lah jimat duit, masa pun jimat jugak sebab tak payah nak tercari-cari lagi hotel untuk menginap nanti. Jadi, jom tengok antara pilihan hotel yang disediakan.

Langkawi
(dari RM149 penerbangan + hotel/seorang)

langkawi

Nadias Hotel Cenang Langkawi

langkawi

Surat Thani
(dari RM189 penerbangan + hotel/seorang)

surat thani

22 Hotel Suratthani

surat thani

Krabi
(dari RM289 penerbangan + hotel/seorang)

krabi

OYO 340 Ahad Suite Ao Nang Hotel

krabi

Bali
(dari RM419 penerbangan + hotel/seorang)

bali indonesia

Inna Bali Beach Garden

bali indonesia

Male (Maldives)
(dari RM1039 penerbangan + hotel/seorang)

maldives

Somerset Inn

maldives

Anda boleh mula menempah bermula 9 hingga 15 Disember ini untuk penerbangan pada 11 Disember sehingga 28 Febuari 2020.

Kalau nak tengok lebih banyak lagi pilihan hotel yang ditawarkan, boleh terus layari airasia.com dan klik pada ikon SNAP (Penerbangan + Hotel). Alang-alang kalau nak tahu promosi terkini dari AirAsia, boleh ikuti akaun Facebook  dan Instagram 

Selamat bercuti!


Comments are closed.

Loading...