May 29th, 2019

Kontroversi kes rumah tangga PU Abu dan bekas isterinya, Ain ‘Afini mendapat perhatian dan sehingga hari ini masih menjadi bualan ramai.

Sebelum ini, Ain mendedahkan PU Abu merasa menyesal dengan perbuatannya dan berhasrat mahu mereka rujuk semula.

Advertisement

Menjawab persoalan netizen berkaitan hal rujuk, Ain berkata beliau akan mempertimbangkan hasrat bekas suaminya itu, namun menyerahkan segalanya kepada ketentuan takdir.

Tengok keadaan insyaAllah, tengok keadaan macam mana. Saya tak berani nak cakap mengenai perkara ini kerana kita tak boleh nak rancang. Kalau ada, ada, kalau tiada, tidak mengapa.

Dalam pada itu, Ain menafikan dakwaan kononnya dia tertekan dengan kata-kata netizen sehingga bayi di dalam kandungan kurang aktif seperti yang didakwa oleh PU Abu sebelum ini.

Advertisement

Sebenarnya saya bukan stress dengan netizen pun, mereka banyak beri kata-kata semangat. Tapi saya banyak terasa dengan orang sekeliling. Biasalah, apabila dengan orang sekeliling mereka paling banyak mengeluarkan perkataan. Jadi saya cepat terasa, tapi sebenarnya tiada apa pun. Saya okay sahaja.

Ain akui sudah redha dengan apa yang berlaku dan menganggap PU Abu sekadar pinjaman. Doakan agar dia kekal tabah.

Sumber Berita : Utusan Online & mStar Online

Advertisement

30 responses to “Tengok Keadaan Macam Mana – Ain ‘Afini Pertimbangkan Hasrat PU Abu Ingin Rujuk”

  1. faraj says:

    hahaha ..mesti janda tu terkejut berok..( tgk body dan ruoa memang cam berok)…faham2 jer lah..kalo nk rujuk balik….kikikiki

  2. tecit says:

    bagi aku la. abu tu bukan menyesal mane pon. die xnak orang kecam die je. netizen yg buat die nak rujuk. lps dah ckp nak rujuk, so ko igt netizen suke la kt kau balik. nasi dah jadi bubur bhaii. damage has been done. kau tetap dalam hati dan sanubari kami ustaz penunggang agama yg menceraikan isteri yang sedang mengandung benih kau sendiri demi menanggung janda orang.

  3. Anonymous says:

    Pandai berlakun Abu Zina dan Hana Zina ni di socmed…… munafik betul bagus kawin fatiha latif …. kawan #Ashraf Muslim, #Ude Wahid #Akil hayy ini pandai putar belit… berzina dan menyalahkan org lain… semoga pembalasan lebih berat keatas mereka terutama anak2 hasil dari mereka

  4. miss A says:

    nooooooo x yahla rujukkk!! nampak sgt abu ni nak org berenti kecam sebb tu nak bebaik balik!! dasar trash!! semoga ain dapat yg lagi baik dari abu niiiiii!! aminn!!

  5. Mira says:

    Nooooooooooooooo.

Loading...