Tengah Beli Makanan Di Bazar, Wanita Berang Lelaki ‘Pervert’ Ambil Gambar – “Besar Betul Breast You”

Kehidupan

Tengah Beli Makanan Di Bazar, Wanita Berang Lelaki ‘Pervert’ Ambil Gambar – “Besar Betul Breast You”

Umum mengetahui, setiap kali bulan Ramadan tiba, pasti ramai yang menyerbu bazar untuk mencari juadah berbuka puasa.

Namun, lain pula yang terjadi kepada seorang wanita yang meluahkan rasa berang apabila seorang lelaki bertindak mengambil gambarnya tanpa kebenaran ketika sedang membeli makanan di sebuah bazar.

Advertisement

Menerusi ciapan di laman Twitter, wanita itu mendedahkan lelaki berkenaan turut menggunakan perkataan lucah terhadap dirinya.

Menurut wanita itu, seorang manusia yang normal akan pergi ke bazar hanya untuk mencari makanan dan bukannya menjadi seorang ‘pervert’

Meninjau di ruangan balas, rata-rata pengguna media sosial meluahkan rasa ‘jijik’ terhadap tindakan lelaki tersebut lebih-lebih lagi apabila perbuatan itu dilakukan pada bulan yang mulia.

Bagaimanapun, ada juga segelintir pihak yang menyalahkan wanita berkenaan kerana memakai tudung yang singkat sehingga menampakkan bentuk payudaranya.

Tidak mendiamkan diri, wanita itu mengakui dia sedia menerima kecaman namun menasihatkan kaum lelaki untuk menjaga pandangan dan tidak mengambil gambar wanita sesuka hati.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

politik bagi ikan
11 months ago

(VIDEO) "Macam Bagi Kucing Makan.." - Ahli Politik Bagi Sumbangan Ikan Seekor Dari Rumah Ke Rumah, Dikritik Tak Ada Adab

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Twitter

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...