Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Tayang Badan Sado, Netizen Kagum Dengan Perubahan Sharnaaz Ahmad

sharnaaz ahmad sado

Kalau sebelum ini pelakon Sharnaaz Ahmad kelihatan agak kurus, kini aktor itu nampaknya sudah kembali dengan bentuk tubuh badan yang gagah perkasa.

sharnaaz ahmad

Advertisement

Sharnaaz mencuri tumpuan netizen apabila memuat naik foto menayang badannya yang semakin sado dan tegap. Bak kata orang sekarang, memang ‘merecik’ habis.

sharnaaz ahmad

sharnaaz ahmad sado

Pelakon kacak itu berkata, tujuan dia memuat naik foto tersebut adalah kerana mahu membakar semangat orang ramai untuk berusaha mendapatkan sesuatu yang diinginkan dengan disiplin dan keazaman yang tinggi.

sharnaaz ahmad

Advertisement

Ramai netizen yang terkejut dan teruja melihat perubahan drastik Sharnaaz jika dibandingkan dengan tubuhnya yang terdahulu. Mereka kagum dengan kerja keras pelakon itu yang sudah membuahkan hasil hanya dalam tempoh dua bulan.
sharnaaz ahmad tayang badan

sharnaaz ahmad sado

sharnaaz ahmad

sharnaaz ahmad

Memang mantap badan Sharnaaz sekarang, respek betul kami dengannya kerana mampu menahan segala “godaan” makanan sedap dan tidak putus asa bersenam untuk mendapatkan bentuk badan tegap. Harapnya ia turut menjadi motivasi untuk orang ramai di luar sana.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

8 Comments

  1. sries

    December 12, 2019 at 2:48 pm

    merecik habiss woooo…………… terkemam2 si Nabila nengok.

  2. Anonymous

    December 11, 2019 at 10:45 am

    Meleleh ayaq liuq nabila tgk…..hahaha

  3. anonymous

    December 11, 2019 at 10:01 am

    karapoley,parpu kari

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama