November 15th, 2011

Abang Nara memang mengkagumi kehebatan Tauke Jambu ini. Tak tahulah nak kata sama ada ini memang kekasih baru Taukey, tetapi agak hebat untuk Tauke dapat bergambar mesra dengan ramai wanita. Agaknya apa ilmu yang dipakai oleh Tauke?

awek baru tauke

Abang Nara pasti ramai lelaki di luar sana yang teringin belajar teknik mengorat yang diamalkan oleh Tauke. Cadangan Abang Nara, bukaklah kelas mengajar. Confirm penuh nanti.

Lagi 3 gambar Tauke bersama seorang gadis yang berkemungkinan besar adalah kekasih hati barunya dengan membaca entri ini sepenuhnya.

awek baru tauke

awek baru tauke

awek baru tauke


171 responses to “Taukey Jambu Memang Kacak, Kini Ada Kekasih Baru?”

  1. Taik kucing 2 says:

    Ko xleyh nk slhkn meera sorg,tauke pn same je……Klu die sdr die laki org,xde la die menggatal kn….. Huhu meera ni nth btol syg die ke x agknya…..Sebb aku rs,tauke ni bkb taste meera….. Mybe die sj melayan…. aku pena dgr jugak yg tauke ni kaki busuk..betol

  2. taik kucing says:

    Tauke ni ad ank bini lg…aku rasa ganja tu meera..x tawu malu pnye betina…nkbrampas laki org…bini dy member baik akulh…aku tawu kisah dorg..
    da xlaku sgt ke weiiiiu smpi laki org pun nk rmpas..bodo pnye meera..

Loading...