Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Taukey Jambu Memang Kacak, Kini Ada Kekasih Baru?

Abang Nara memang mengkagumi kehebatan Tauke Jambu ini. Tak tahulah nak kata sama ada ini memang kekasih baru Taukey, tetapi agak hebat untuk Tauke dapat bergambar mesra dengan ramai wanita. Agaknya apa ilmu yang dipakai oleh Tauke?

awek baru tauke

Advertisement

Abang Nara pasti ramai lelaki di luar sana yang teringin belajar teknik mengorat yang diamalkan oleh Tauke. Cadangan Abang Nara, bukaklah kelas mengajar. Confirm penuh nanti.

Lagi 3 gambar Tauke bersama seorang gadis yang berkemungkinan besar adalah kekasih hati barunya dengan membaca entri ini sepenuhnya.

awek baru tauke

awek baru tauke

awek baru tauke

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

171 Comments

  1. Taik kucing 2

    June 23, 2012 at 5:44 pm

    Ko xleyh nk slhkn meera sorg,tauke pn same je……Klu die sdr die laki org,xde la die menggatal kn….. Huhu meera ni nth btol syg die ke x agknya…..Sebb aku rs,tauke ni bkb taste meera….. Mybe die sj melayan…. aku pena dgr jugak yg tauke ni kaki busuk..betol

  2. taik kucing

    April 21, 2012 at 1:06 am

    Tauke ni ad ank bini lg…aku rasa ganja tu meera..x tawu malu pnye betina…nkbrampas laki org…bini dy member baik akulh…aku tawu kisah dorg..
    da xlaku sgt ke weiiiiu smpi laki org pun nk rmpas..bodo pnye meera..

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top