Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Tasha Shilla 2 Tahun Menderita Kemurungan

Nama Tasha Shilla satu ketika dahulu begitu popular dan menjadi bualan ramai. Setiap minggu ada sahaja berita hangat tentang pelakon ini. Namun sejak beberapa tahun kebelakangan ini, nama Tasha Shilla semakin dilupakan. Malah dirinya juga jarang muncul di mana-mana drama atau filem. Terbaru, Tasha telah berkongsi perkembangan terkini dirinya dan ia amat mengejutkan. Rupa-rupanya Tasha telah menderita kemurungan selama 2 tahun.

tasha shilla

Advertisement

Namun Tasha Shilla tidak berdiam diri sebaliknya mengambil inisiatif untuk menjalani kaunseling bagi mengatasi kemurungan tersebut. Ini adalah satu langkah yang sangat baik dan harus dipuji. Kebiasaannya ramai yang enggan mengakui mengalami kemurungan dan tidak mengambil sebarang tindakan. Akibatnya, ada yang sampai jatuh sakit dan paling teruk, membunuh diri. Kata Tasha Shilla:-

I wanted to share this post with all my fans and to the people that are going through a tough time. For two years I had to deal with depression due to many circumstances, my life was painful and very stressful. People might see me smiling and laughing but to be honest it’s the pain and the emotion inside that controlled my life. I cannot explain to you all how it felt, but at that time I felt tired, lost and confused. There were many times at night I wouldn’t be able to sleep, times when I wouldn’t leave the house and times where my anxiety would control me.

Alhamdulillah now all that has change! With the love and support from my family and friends I am now able to share this with you all. I am brave enough to talk about my past and make people aware that they are not alone. I took a great step into wanting to change my life and the experience of Coach Fahmi has helped me along my journey to recover. His positive words and encouragement has helped me to move on from the past and to look forward to the future.

So I just want to remind you all that you are not alone and we can all share our stories to heal from the past and move forward to the future. Thank you as always for your love and support??

tasha shilla

Semoga dengan pendedahan Tasha Shilla ini, semakin ramai yang tidak akan segan untuk bertemu dengan mereka yang pakar sekiranya mengalami masalah kemurungan. Hidup ini memang penuh dengan cabaran, dugaan dan ujian. Sekiranya kita tidak mampu menghadapinya berseorangan, bolehlah berkongsi dengan orang lain. Sekurang-kurangnya kurang sedikit bebanan yang ditanggung. Tak gitu? Apa kata anda?

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

12 Comments

  1. Anonymous

    October 29, 2018 at 6:10 pm

    Dia ni dulu pernah jd girlfren Jamal Yunos kan? Masa zaman ikan bakar sekinchan masih wujud dan tgh top

    • Anonymous

      October 30, 2018 at 8:25 am

      tu yg murung tu kot. ikan bakar dah tutup jamal plak dah p melingkup!sesungguhnya harta utk org yg bebal takkan ke mana. peringatan utk si vida & alif syukri…sekali la dgn bapok2 yg bajet kaya & retis mcm si sajat & safiey!

  2. Anonymous

    October 29, 2018 at 4:45 pm

    nak popular balik nak banyak job …. sekarang senang kalau retis cakap je kemurungan sebab telanjang nak orang lupakan minum arak berpesta dalam kelab malam …… retis2 senang ye nak buat orang simpati

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top