Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Tarikh Nikah 20 Februari 2020 Itu Sekadar Gurauan – Remy Ishak

Gara-gara bergurau mahu berkahwin pada 20 Februari 2020, pelakon Remy Ishak tidak sangka perkara itu dianggap serius oleh ramai sehingga kini dia tertekan, apabila ada beberapa pihak termasuk segelintir peminat bertanyakan soal pernikahannya.

Advertisement

Sebelum ini, Remy ada mengeluarkan kenyataan dia sudah memasang target untuk mendirikan rumah tangga pada tahun hadapan walaupun belum mempunyai calon isteri.

Saya tidak menyangka pula mereka sebenarnya serius dan menyiarkan berita mengenai tarikh perkahwinan terbabit.

Kecohlah juga apabila berita ini disiarkan. Ahli keluarga saya semua sudah bertanya dan mempersoalkan mengapa perkara ini tidak dibincangkan dengan mereka terlebih dulu serta siapakah calon yang bakal saya nikah.

Menurut Remy, pada usianya sekarang, tidak dinafikan dia sudah memikirkan soal berumah tangga. Bagaimanapun, Remy tiada perancangan untuk berkahwin dalam masa terdekat.

Advertisement

Saya percaya kepada jodoh yang sudah ditentukan, cuma sebagai bakal suami dan ketua keluarga banyak perkara harus difikirkan sebelum keputusan dibuat.

Nampaknya masih ada peluang untuk wanita diluar sana mencuba nasib untuk mengorat dan mencuri hati Remy. Apa tunggu lagi?

Sumber Berita : Harian Metro

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

11 Comments

  1. umairah

    July 20, 2019 at 9:10 am

    remy kalau xnak kawin cakap sejelasnya taknak kawin, tak payahla gurau kasar mcm ni

  2. Azlina

    July 19, 2019 at 6:46 pm

    Semoga Remy bertemu jodoh yang sesuai dengan dirinya.

  3. Tokwan

    July 19, 2019 at 3:59 am

    Terdesak sangat ka nak kawen Remy oii sampai boleh set tarikh tu????

  4. mah

    July 18, 2019 at 4:02 pm

    cari perempuan kampung jer lah remy. maintenance tak tinggi boleh jaga ibu di kampung sambil tanam sayur.

  5. Anonymous

    July 18, 2019 at 4:00 pm

    remy risau kawin nanti saham turun. skrg ramai artis kawin cerai tu yg remy risau. kawin perempuan kampung jer lah remy. maintenance pun tak tinggi boleh jaga mak di kampung. alasan tu seolah mcm dah redo usia meningkat.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top