“Tarikh Anniversary Sama Dengan Pemergian Ayah” – Bapa Meninggal Lepas Balik Dari Pejabat Agama

Berita

“Tarikh Anniversary Sama Dengan Pemergian Ayah” – Bapa Meninggal Lepas Balik Dari Pejabat Agama

Siapa sangka, majlis yang sepatutnya dipenuhi dengan rasa gembira dan bahagia bertukar menjadi duka dalam sekelip mata.

Baca: Pengantin Batal Majlis Kahwin, Jamu Lauk Kenduri Buat Mangsa Banjir

Advertisement

Tular sebuah video kenduri kahwin yang dikongsikan oleh seorang pengguna di TikTok baru-baru ini menunjukkan kenduri kahwin pasangan mempelai bertukar menjadi kenduri tahlil.

Difahamkan, bapa pengantin perempuan meninggal dunia sejurus pulang dari pejabat agama selepas selesai pernikahan anaknya itu.

Ramai netizen yang berasa sebak dan mendoakan yang terbaik buat pasangan pengantin baru tersebut. Tidak lupa juga, mereka turut mengucapkan takziah kepada keluarga pengantin itu.

Tarikh ulang tahun perkahwinan akan datang sama dengan pemergian ayah. Ya Allah sangat bermakna tarikh tu.”

Kata pemilik video tersebut, Allahyarham sudah kelihatan letih sebelum majlis pernikahan berlangsung dan dikatakan tidak turutn daripada kereta sebaliknya hanya tanda tangannya diambil untuk persetujuan wali.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...