Tangan Krew Kabin Patah Ketika Bantu Angkat Bagasi Penumpang Penerbangan

Trending

Tangan Krew Kabin Patah Ketika Bantu Angkat Bagasi Penumpang Penerbangan

Mungkin ramai tidak mengetahui, namun sebenarnya, mengangkat bagasi berat milik penumpang yang enggan mendaftarkan bagasi itu masuk ke dalam kargo ketika penerbangan bukan tugas krew kabin. Namun begitu, ramai mahu krew kabin berbuat sedemikian sedangkan ia bukan tugas mereka.

Seorang pengguna Twitter mendedahkan, rakannya yang merupakan seorang pramugari telah menulis di Instagram Story mengenai seorang krew kabin yang patah tangan kerana bantu mengangkat bagasi berat seorang penumpang.

Advertisement


bagasi penumpang, krew kabin, tangan patah, angkat, bagasi, penumpang, tanggungjawab

Sebenarnya juga, permintaan penumpang untuk krew kabin mengangkat beg-beg mereka ke atas kompartment juga boleh menyebabkan slipped disc yang menyakitkan.

Oleh itu ada baiknya jika barang yang anda bawa telalu berat, daftarkan masuk saja ke dalam kargo. Sekiranya anda enggan, anda sepatutnya bertanggungjawab mengangkat bagasi tersebut sendiri ke kompartment tanpa melibatkan krew kabin.

Bagasi anda, tanggungjawab anda. – amazingnara.com

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...

Comments are closed.