Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Tampil Mohon Maaf, Ayda Jebat Tiada Niat Hina Fizikal Sherry Al Hadad

Dikecam teruk atas keterlanjurannya dalam bergurau sehingga dianggap ‘body shaming’ Sherry Al Hadad, Ayda Jebat tampil memohon maaf atas tindakannya itu kerana tidak mahu ada pihak terus terasa hati dengan tindakannya itu.

Advertisement

Dalam pada itu, Ayda menjelaskan dialog perbualan antara beliau dan Sherry itu sebenarnya sudah dirancang. Tidak pernah beliau berniat untuk menghina sesiapa.

Saya terima kecaman itu dengan rasa tanggungjawab sebab saya yang melafazakan dialog tersebut. Sebenarnya, saya dan Sherry sudah berbincang mengenai perkara terbabit lebih awal sebelum program itu berlangsung.

Ketika bersiaran, saya rasa semua orang tahu, perkara yang sudah kita rancang itu akan jadi terlebih atau terkurang. Tetapi, jika ada yang terasa hati atau terguris dengan kata-kata saya, dengan rendah hati saya memohon maaf. Sejujurnya, saya tidak pernah terdetik, malah jauh sekali berniat mahu menghina sesiapa.

Ayda menerima segala komen dengan hati terbuka dan menjadikan ia satu pengajaran untuk memperbaiki dirinya.

Baguslah kalau Ayda sudah menjelaskan perkara sebenar dan dengan rendah hati memohon maaf. Harapnya isu ini tidak lagi berpanjangan.

Sumber Berita : Astro Gempak

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

62 Comments

  1. Nov

    November 13, 2018 at 9:27 am

    bosannya gossip, tiada yg menusuk dn tiada ilmu pengetahuan utk diteladani, komen pun mcm otak kosong

  2. watever

    November 13, 2018 at 8:16 am

    tu je la jawapan artis…skit skit “semua dah di rancang”…kalo dah salah tu tetap salah.igt netizen ni bodoh agknye…#watever

  3. Anonymous

    November 13, 2018 at 7:38 am

    Mmmm..sendiri pun sikit hari gemok..tapi ye la at least Sherry cuba kuruskan badan..yg tak cuba tu sebelum kena kutuk cuba kuruskan badan

  4. Anonymous

    November 12, 2018 at 11:03 pm

    Aku doakan Ayda selepas anak 2 body sasa mcm Badang!

  5. Anonymous

    November 12, 2018 at 10:53 pm

    who cares about this little overrated bitch!

Loading...
To Top