Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Tampil Berambut Panjang, Mamat Sepah Zahir Rasa Syukur Isteri Tak Pandang Rupa

mamat sepah

Mengakui ia merupakan perbezaan ketara antara dirinya dan isteri, pelawak Mamat Sepah yang kini berambut panjang dan berpenampilan tidak kemas masih bersyukur istreinya Nordiana Ibrahim yang juga seorang anggota polis masih menerima dirinya tanpa melihat daripada segi luaran semata.

mamat sepah

Beliau turut menyifatkan dirinya dan isteri bagai langit dan bumi malah memohon agar isterinya menerima hakikat berkahwin dengan dirinya yang kurang menjaga imej.

Advertisement

Hal ini kerana, menurut Mamat, semua lelaki di sekeliling tempat kerja isterinya sentiasa tampak kemas dan berdisiplin.

Advertisement

“Dia kena terima hakikat kahwin dengan rocler sejati. Siapa suruh awak terima pinangan saya dulu? Padan muka kau dapat laki rambut sama panjang.”

Di laman instagram, bekas kumpulan lawak Sepahtu itu turut berkongsi kisah berkenaan sambil memuat naik foto bersama isterinya.

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata para pengikutnya seakan bersetuju dengan kenyataan yang dikeluarkan pelawak itu.

mamat sepah

Malah ramai juga beranggapan mencintai seseorang itu haruslah ikhlas dari hati bukanlah terletak pada ciri fizikal seseorang itu sahaja.

Untuk rekod, Mamat telah mendirikan rumah tangga bersama isteri yang juga anggota polis di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Shah Alam pada 1 Mac lalu. Majlis perkahwinan itu dikhabarkan meriah dikunjungi sanak saudara dan sahabat andai kedua-dua belah pihak.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

3 Comments

  1. Heri Bote

    June 10, 2020 at 9:46 am

    Muke hodoh xper, klu kemas..ni muke da lah huduh, selekeh plak tu..time ada duit bini terima la keadaan ko tu mamat…time xda duit nnt tadah je la telinge..kikiki

  2. Anonymous

    June 10, 2020 at 8:40 am

    kalu ye pon potong la rambut. macam apa dah tengok.

    • Minah

      June 10, 2020 at 4:19 pm

      habis.. x kan kau nak bini kau ceraikan kau pulak.. kau tu la kena bijak sikit jaga air muka bini kau sekalipun kau x reti nak jaga airmuka kau sndri..

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top