June 9th, 2020

Mengakui ia merupakan perbezaan ketara antara dirinya dan isteri, pelawak Mamat Sepah yang kini berambut panjang dan berpenampilan tidak kemas masih bersyukur istreinya Nordiana Ibrahim yang juga seorang anggota polis masih menerima dirinya tanpa melihat daripada segi luaran semata.

mamat sepah

Beliau turut menyifatkan dirinya dan isteri bagai langit dan bumi malah memohon agar isterinya menerima hakikat berkahwin dengan dirinya yang kurang menjaga imej.

Hal ini kerana, menurut Mamat, semua lelaki di sekeliling tempat kerja isterinya sentiasa tampak kemas dan berdisiplin.

View this post on Instagram

Mcm langit dan bumi..di sudut hati isteri sya msti mikir kan nape la laki dia mcm ni,msti dia xpnah tpikir akn bkawin dgn lelaki rambut panjang mcm saya..yela sekeliling kt tmpat keje dia sume org yg smart dan berdisplin,balik je umah jmpe laki rambut mcm org kt lokap,kadang yg kt lokap tu lg smart dri laki dia..dia kna trima hakikat kawin dgn rockers sejati…sape sruh awk terima pinangan saya dlu????…pdan muka ko dpt laki rambut sama panjang 🤣🤣🤣🤣 Luaran tidak mnjanjikan ape2…yg penting???? Tolong sambung…… @_cik_nana

A post shared by Mamat sepah®️ (@mamatsepah) on

“Dia kena terima hakikat kahwin dengan rocler sejati. Siapa suruh awak terima pinangan saya dulu? Padan muka kau dapat laki rambut sama panjang.”

Di laman instagram, bekas kumpulan lawak Sepahtu itu turut berkongsi kisah berkenaan sambil memuat naik foto bersama isterinya.

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata para pengikutnya seakan bersetuju dengan kenyataan yang dikeluarkan pelawak itu.

mamat sepah

Malah ramai juga beranggapan mencintai seseorang itu haruslah ikhlas dari hati bukanlah terletak pada ciri fizikal seseorang itu sahaja.

Untuk rekod, Mamat telah mendirikan rumah tangga bersama isteri yang juga anggota polis di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Shah Alam pada 1 Mac lalu. Majlis perkahwinan itu dikhabarkan meriah dikunjungi sanak saudara dan sahabat andai kedua-dua belah pihak.


3 responses to “Tampil Berambut Panjang, Mamat Sepah Zahir Rasa Syukur Isteri Tak Pandang Rupa”

  1. Heri Bote says:

    Muke hodoh xper, klu kemas..ni muke da lah huduh, selekeh plak tu..time ada duit bini terima la keadaan ko tu mamat…time xda duit nnt tadah je la telinge..kikiki

  2. Anonymous says:

    kalu ye pon potong la rambut. macam apa dah tengok.

    • Minah says:

      habis.. x kan kau nak bini kau ceraikan kau pulak.. kau tu la kena bijak sikit jaga air muka bini kau sekalipun kau x reti nak jaga airmuka kau sndri..

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...