(TAKZIAH) Suami Reda Isteri Meninggal Selepas Hanya Sehari Mendirikan Rumah Tangga

Berita

(TAKZIAH) Suami Reda Isteri Meninggal Selepas Hanya Sehari Mendirikan Rumah Tangga

Kisah sedih pasangan pengantin baharu yang sedang tular di platform media sosial apabila seorang suami kehilangan isteri tercinta hanya selepas sehari mendirikan rumah tangga.

1 bulan lalu

[VIDEO] Dari KL ke Taiping, Bapa Sanggup Bawa Anak Untuk "First Date". Sempoi!

Advertisement

Menurut laporan Sinar Harian, Mohammad Amirul Akmal kehilangan isterinya, Siti Saraf Ismail pada Ahad, hanya dalam tempoh 24 jam selepas mereka bergelar suami isteri.

Mohammad Amirul berkata selepas selesainya majlis perkahwinan mereka pada hari Sabtu, isteri ada mengadu mengalami sakit kepala pada jam 3 pagi dan kemudiannya sambung tidur seperti biasa.

Tambahnya lagi, Amirul yang bertugas sebagai pembantu perubatan berkata dia melihat isterinya disisi dalam keadaan baik dan masih lagi tidur pada pagi Ahad, namun dia serta keluarga berasa cemas apabila Siti Sarah mengalami sesak nafas.

Advertisement

Saya segera hubungi ambulans dan ambulans tiba jam 12 tengah hari, bagaimanapun, isteri disahkan meninggal dunia pada pukul 12.30 tengah hari oleh doktor.

Hasil bedah siasat yang dilakukan oleh Hospital Raja Perempuan Zainab II (HRPZII), doktor mengesahkan Siti Saraf yang bekerja di Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ) Putrajaya meninggal dunia akibat pendarahan dalam otak sebelah kanan.

 

isteri meninggal selepas satu hari mendirikan rumah tanggaSumber : Facebook  

Walapun dugaan yang dialami sekarang ini oleh Amirul amatlah berat, tetapi beliau tenang dan reda dengan takdir yang telah ditetapkan oleh Allah S.W.T buatnya.

Salam takziah buat Amirul sekeluarga..

Jangan lupa ‘Like’ dan ‘Follow’ Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

1 Comment

  1. Anonymous

    October 26, 2021 at 5:28 pm

    Al-Fatihah. Semoga roh nya dicucuri rahmat. Aamiin.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...