(TAKZIAH) Ibu Ozlynn Wati Meninggal Dunia

Hiburan

(TAKZIAH) Ibu Ozlynn Wati Meninggal Dunia

Pelakon Ozlynn Wati pada hari Selasa lalu ada berkongsikan sebuah berita duka di mana ibu kesayangannya, Rozidah Jumari telah meninggal dunia.

Perkara tersebut dimaklumkan isteri kepada pelawak dan penyampai radio Johan ini menerusi sebuah hantaran di Instagram untuk pengetahuan peminat dan juga pengikut media sosialnya.

Advertisement

Jozlynn
1 year lalu

Sumbang Susu Anak Dan Barang Dapur, Ozlynn Hulur Bantuan Pada Golongan Memerlukan

Dalam hantaran itu, Ozlyn turut berkongsikan beberapa foto kenangan bersama ibu tercinta dan ahli keluarganya yang lain ketika awal Ramadan lalu.

“Kepada yang mengenali ibunda kami, Rozidah Binti Jumari..beliau telah pun kembali ke rahmatullah dan semoga meninggalnya khusnul khatimah..”

Reda dengan pemergian ibunda tercinta, Ozlynn sempat mengucapkan terima kasih kepada mereka yang tidak berhenti bertanyakan khabar dan mendoakan yang terbaik untuk Allahyarhamah ibunya.

Menjengah ruangan komen, ramai peminat dan juga rakan artis tampil mengucapkan takziah di atas kehilangan ibu tersayang.

Salam takziah diucapkan buat Ozlynn dan keluarga.

Jangan lupa ‘Like’ dan ‘Follow’ Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

2 Comments

  1. Proton

    July 21, 2021 at 3:09 pm

    Semoga ditempatkan bersama orang beriman. Amin

  2. Straight to the point

    July 21, 2021 at 1:12 pm

    Pastu yang ko letak gambar diorang senyum apehal nara? Macam x kena ngan tajuk..

Loading...