(TAKZIAH) Datuk Meninggal Dunia, Bella Astillah Kesal Tak Dapat Bersama Saat Akhir

Hiburan

(TAKZIAH) Datuk Meninggal Dunia, Bella Astillah Kesal Tak Dapat Bersama Saat Akhir

Pelakon Bella Astillah kelmarin memaklumkan bahawa dia dan keluarga telah kehilangan datuk kesayangan yang dikenali sebagai Lolo pada hari Jumaat yang lalu.

Bella Astillah
1 year lalu

Leher Dicekik Dan Kaki Ditarik, Bella Astillah Kongsi Pengalaman Ngeri Di Pusat Peranginan

Advertisement

Ujar Bella, dia berasa terkilan kerana tidak dapat berjumpa dengan datuknya ketika saat terakhir kerana dia berada di Sabah pada ketika itu atas urusan kerja.

Menambah kekesalan, Bella berkata sebelum ini ketika berada dekat dengan Lolo, mereka sekeluarga juga tidak dapat berjumpa kerana keadaan negara pada ketika ini yang dilanda COVID-19.

Difahamkan, Allahyarham juga perlu melalui pemeriksaan forensik untuk memastikan ada atau tidak wabak COVID-19 sebelum proses pengebumian.

Atuk sedang di forensik (kalau jenazah positif COVID kami tidak boleh ambil, kalau negatif baru boleh) Allahuakbar. Sampai bila nak macam ni?! Hanya boleh tengok saat-saat akhir beliau melalui video call tak dapat peluk, tak dapat cium. Allahuakbar.

Allahyarham dilaporkan berusia 70 tahun ketika menghembuskan nafas terakhir. Takziah diucapkan buat Bella dan keluarga di atas kehilangan datuk tercinta.

Jangan lupa ‘Like’ dan ‘Follow’ Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...