Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(TAKZIAH)Azza Elite Keguguran, Mohon Diberi Masa Untuk Bertenang

Sedihnya Abang Nara apabila membaca berita sedih ini. Azza Elite yang baru-baru ini berkongsi berita kehamilannya telah pun mengalami keguguran. Jutaan takziah Abang Nara ucapkan kepada Azza dan suami.

azza elite keguguran

Advertisement

Azza Elite juga turut memohon diberi masa untuk bertenang menghadapi situasi ini. Kata Azza kepada portal GUA:-

Cukuplah saya katakan memang benar saya mengalami keguguran. Tetapi saya tidak mahu mengulas lanjut kerana emosi saya agak tertekan ketika ini. Tolong berikan masa kepada saya untuk bertenang. Terus-terang saya katakan, perasaan saya benar-benar terganggu kerana banyak pihak yang menghubungi saya bertanya perkara yang sama.

Diharap Azza dan suami tabah menghadapi dugaan yang amat hebat ini. Ambillah sebanyak mana masa yang anda mahu untuk bertenang. Jutaan takziah sekali lagi kepada Azza dan suami atas berita ini.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

54 Comments

  1. Anonymous

    September 10, 2012 at 8:57 am

    tak ziah azza. Allah ada perancangan yang lebih baik~~

  2. Nurul Syuhada Letak Jawatan Pengacara Sepenuh Masa TV3 ekoran kes Bintulu..eleh kp poyooooooooooooooooooooooooooooooolaaaaa sgt kan..xnak menjoyahhhhhhhh nyahhhhhhhhh kau dr cni..hahahahahahaha

  3. Mak jema pemalu

    September 7, 2012 at 12:02 pm

    Mulut2 xdak insurans, pls lah…bek korang wat amal ibadat hari jumaat ni, dr bg komen cam celaka…

  4. aku nk taw apa statement si AZZA ni weehhhh?

Loading...
To Top