Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

“Takkan La Stesen TV Nak Ambil Pelakon Kayu..” Mawar Rashid Bidas Kenyataan ‘Instafamous’ Tak Layak Jadi Pelakon

Sebelum ini kecoh seketika di media sosial apabila pelakon Izara Aishah yang merasakan bahawa stesen televisyen lebih cenderung untuk memilih selebriti media sosial seperti ‘Instafamous’ untuk membintangi drama terbitan mereka kerana faktor bayaran yang lebih murah.

Mawar RashidSumber : Instagram Mawar Rashid  

Ternyata selain netizen berpusu-pusu memberikan pendapat, perkara tersebut turut mendapat perhatian pelakon Mawar Rashid.

Advertisement

Menerusi satu hantaran komen di Instagram portal berita , Mawar memberi pendapat di mana terdapat beberapa faktor pihak produksi memilih Instafamous sebagai pelakon dan salah satu sebabnya adalah ingin menaikkan jumlah tontonan memandangkan personaliti media sosial ini mempunyai ramai peminat.

Komen Mawar RashidSumber : Instagram mStar Online  

“Rasanya sebab macam itu cara untuk naikkan penonton sebab instafamous ini ramai peminat. Sekarang banyak production buat uji bakat dahulu untuk instafamous sebelum terima berlakon.”

Menurut Mawar lagi, dalam hal ini dia merasakan bahawa pihak stesen TV lebih mengetahui dan arif tentang apa yang terbaik untuk mereka. Ujarnya, pihak produksi juga sudah bijak memilih pelakon yang benar-benar layak untuk tampil dalam mana-mana terbitan mereka.

View this post on Instagram

A post shared by MAWAR RASHID (@mawarashid)

“Takkan la stesen televisyen main ambil orang yang betul-betul kayu?” tambah pelakon yang pernah memenangi Pelakon Wanita Filem Popular ABPBH ke-33 pada tahun lalu.

Dalam pada itu, Mawar turut memberi nasihat kepada bakat-bakat baharu yang telah ditawarkan untuk berlakon agar menggunakan peluang itu dengan sebaik-baiknya.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

7 Comments

  1. Anonymous

    March 23, 2021 at 1:20 pm

    kalaulah stesen tv tak ambik pelakon kayu, kat mana pulak kami nampak pelakon ni berlakon kayu? kat teater ke? statement tak masuk akal…. oopps lupa pulak siapa yg bg statement ni… uhuk..uhuk..gstuhuk…

  2. Anti Usahawan

    March 22, 2021 at 3:34 pm

    ermm mcm lupa diri je awak ni.
    menang ABP apa pulak cite

  3. Anonymous

    March 22, 2021 at 10:28 am

    Hahahaha diri sendiri pon berlakon kayu oi. Entah cane boleh menang pelakon filem wanita popular masa ABPBH pon tak tahu lerr. Beli undi lettew. lol

  4. anonymous

    March 22, 2021 at 10:14 am

    halah halah ko pun kayu sebab tu la

    • tecit

      March 22, 2021 at 1:53 pm

      hahaha setuju. sape mkn cili die terase pedasnye. sape kayu die akan naik2 mengaku tanpa diseru2 kah3.

  5. wal

    March 22, 2021 at 8:34 am

    mawar rashid ni instafamous jugak ke?

    • tecit

      March 22, 2021 at 1:53 pm

      mawar ni kan dewi remaje yg xreti jawab soalan tu kah3.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama