“Takdir Berkata Berbeda” – BCL Sambut Hari Lahir Ashraf Sinclair Di Kubur, Ucapan Cinta Buat Netizen Sebak

Hiburan

“Takdir Berkata Berbeda” – BCL Sambut Hari Lahir Ashraf Sinclair Di Kubur, Ucapan Cinta Buat Netizen Sebak

Penyanyi popular Indonesia, Bunga Citra Lestari (BCL) menerusi satu hantaran di Instagram ada memuat naik foto ‘sambutan’ hari lahir suami, Allahyarham Ashraf Sinclair yang dilakukan di pusara di Indonesia.

Dia yang dilihat hadir bersama-sama anak lelaki, Noah Aiden Sinclair dan ahli keluarga termasuk ibu bapa mentua terlihat sayu ketika menziarahi pusara arwah Ashraf.

Advertisement

BCL juga sempat menitipkan ucapan ulang tahun buat suami tercinta yang kini menginjak usia 44 tahun jika masih hidup.

Dear You, hari ini seharusnya ulang tahun kamu yang ke-44. Tapi takdir berkata berbeza. Kamu sudah pergi terlebih dahulu.

Kami di sini okay, baik-baik sahaja, menjalani dan masih mencipta memori/kenangan baru dengan kamu yang menjadi kekuatan di dalamnya.

Kamu akan kekal di dalam hati kami selama-lamanya. Kami sentiasa rindu kamu. Selamat menyambut hari lahir di syurga. Terima kasih untuk segala-galanya.

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen tampil mengucapkan ucapan yang sama di mana mereka turut merasa sebak dengan hantaran berkenaan.

Terdahulu, dunia hiburan dikejutkan dengan pemergian mengejut pelakon Ashraf Sinclair pada 18 Februari 2020 akibat serangan jantung pada jam 3.40 pagi.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

Shikin Maembong
9 months ago

"Sis Cannot Brain" - Shikin Maembong Luah 'Ex' Minta Bayar Balik Duit Deposit Hospital Sebab Nak Bayar Bil

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Instagram

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...