Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Tak Tinggal Serumah Tapi Belum Bercerai – Isteri Ammar Alfian

Sebelum ini, isteri pelakon  Ammar Alfian iaitu Nelissa Nezam mendedahkan lelaki itu curang kepadanya ketika dia sedang sarat hamil enam bulan.

Advertisement

Terbaru, Nelissa memberitahu mereka sudah tidak tinggal sebumbung sejak Mei lalu. Bagaimanapun,  hubungan mereka masih lagi sebagai pasangan suami isteri dan belum bercerai.

Semua tahu apa yang berlaku antara kami berdua cuma sekarang saya mahu fokus dengan kandungan bayi saya yang akan dilahirkan tidak lama lagi.

Kami sekarang sudah tidak tinggal bersama tetapi kami masih suami isteri. Tetapi kami akan menyelesaikan masalah ini selepas bayi kami dilahirkan nanti.

Terdahulu, Nelissa tampil mendedahkan bukti perbualan WhatsApp, menunjukkan Ammar mengakui meniduri wanita lain dan memohon maaf kepada isterinya itu atas perbuatannya. Tidak dinafikan, isu kecurang ini menimbulkan kemarahan netizen tetapi Ammar mengambil keputusan untuk berdiam diri dan tidak mahu berbicara soal kecurangan dan kemelut rumah tangganya.

Sumber Berita : Astro Gempak

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

19 Comments

  1. Anonymous

    July 26, 2019 at 6:15 pm

    apa dah nara retis tak fofular pun masuk sini……..boringnye sibangla ni

  2. SusterNgesot

    July 26, 2019 at 6:10 pm

    Gue perasan sapa kutuk kok didown, ni mesti suami istri free….hahahaaha. awas kalau down gue loh mlm gue mampir rumah mu

  3. Anonymous

    July 26, 2019 at 6:03 pm

    sedang pompuan baik baik tu pun dibuat mcm sampah ni kan lagi yg pakai mcm gini. serupa aja ni.

  4. Noname

    July 26, 2019 at 4:55 pm

    Awat la pakai cmni..

  5. Anonymous

    July 26, 2019 at 3:40 pm

    jumpa preggy woman mcm ni dlm train ke bas…aku xnk bg tempat duduk! pakaian xsenonoh!

    • Anonymous

      July 26, 2019 at 4:15 pm

      lebih baik doakan dia berubah daripada berfikiran mcm ni.

    • Putumayam

      July 26, 2019 at 6:46 pm

      Elfira tu yg nagandung pakai sopan, pergi melodi semua org pu dia bagi product korang kutuk kawkaw kata pakai kasut tinggi nanti blablabla..ini si keling ni pakai mcm penguin takde sapa nak kutuk..ceh enna ko?umai itu!

    • forever younG

      July 26, 2019 at 7:29 pm

      tengoklah perangai. kalau kau baik perangai, ada orang kutuk kaw kaw tak.

Loading...
To Top