Written by Bella | July 26th, 2019

Sebelum ini, isteri pelakon  Ammar Alfian iaitu Nelissa Nezam mendedahkan lelaki itu curang kepadanya ketika dia sedang sarat hamil enam bulan.

Terbaru, Nelissa memberitahu mereka sudah tidak tinggal sebumbung sejak Mei lalu. Bagaimanapun,  hubungan mereka masih lagi sebagai pasangan suami isteri dan belum bercerai.

Semua tahu apa yang berlaku antara kami berdua cuma sekarang saya mahu fokus dengan kandungan bayi saya yang akan dilahirkan tidak lama lagi.

Kami sekarang sudah tidak tinggal bersama tetapi kami masih suami isteri. Tetapi kami akan menyelesaikan masalah ini selepas bayi kami dilahirkan nanti.

Terdahulu, Nelissa tampil mendedahkan bukti perbualan WhatsApp, menunjukkan Ammar mengakui meniduri wanita lain dan memohon maaf kepada isterinya itu atas perbuatannya. Tidak dinafikan, isu kecurang ini menimbulkan kemarahan netizen tetapi Ammar mengambil keputusan untuk berdiam diri dan tidak mahu berbicara soal kecurangan dan kemelut rumah tangganya.

Sumber Berita : Astro Gempak

19 responses to Tak Tinggal Serumah Tapi Belum Bercerai – Isteri Ammar Alfian

  1. Anonymous says:

    masih terbayang video viral…wow.

    4

    0
  2. faraj says:

    Ini isteri ker?? sampai nampak separuh tetek..!!! hmmmmmm pikiaq sendiri lah..!!

    2

    13
  3. anonymous says:

    persis porn star kollywood

    3

    2
  4. mak jemah bawang says:

    btg besar woo amar ni

    1

    5
  5. bibik_cun says:

    bini dh cun camni pon bleh de prob kn! lelaki nk apa sbrnye ni??????

    2

    3
    • Anonymousjugak says:

      Alah bik muka keling…laki bini sedara ke apa ni…laki bini 2×5 caranya urban turban, mumbai mari. Nasib baik la si Sara tu pilih Syamsul…selamat dia dunia akhirat:)

      4

      10
  6. Anonymous says:

    jumpa preggy woman mcm ni dlm train ke bas…aku xnk bg tempat duduk! pakaian xsenonoh!

    0

    17
    • Anonymous says:

      lebih baik doakan dia berubah daripada berfikiran mcm ni.

      15

      0
      • Putumayam says:

        Elfira tu yg nagandung pakai sopan, pergi melodi semua org pu dia bagi product korang kutuk kawkaw kata pakai kasut tinggi nanti blablabla..ini si keling ni pakai mcm penguin takde sapa nak kutuk..ceh enna ko?umai itu!

        2

        3
  7. Noname says:

    Awat la pakai cmni..

    0

    2
  8. Anonymous says:

    sedang pompuan baik baik tu pun dibuat mcm sampah ni kan lagi yg pakai mcm gini. serupa aja ni.

    2

    0
  9. SusterNgesot says:

    Gue perasan sapa kutuk kok didown, ni mesti suami istri free….hahahaaha. awas kalau down gue loh mlm gue mampir rumah mu

    0

    1
  10. Anonymous says:

    apa dah nara retis tak fofular pun masuk sini……..boringnye sibangla ni

    0

    0
  11. fitrah says:

    semoga hubungan ini baik sahaja..amin

    0

    1
  12. Anonymous says:

    Mentang2la surat khabar Tamil Nesan dah tutup berita dia laki bini masuk sini pulak ke nara?

    0

    0
  13. whatever says:

    dah mcm oksana pulak aku tgk kihkih

    0

    0
  14. whatever says:

    dah mcm oksana plak aku tgk…kihkih

    0

    0

Leave a Comment

Optional