Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

“Tak Suka Tak Payah Bela, Aku Yang Bela Bukan Kau..” Alicia Amin Dah Letih Dengan Komen Netizen Mengenai Anjing Peliharaannya

Mungkin sudah letih dan penat dengan kritikan dan komen negatif netizen mengenai dirinya yang membela anjing sebagai haiwan peliharaan.

View this post on Instagram

A post shared by Alicia Amin (@hangriii)

Advertisement

Menurut Alicia, orang luar yang tidak mengenali dirinya tidak berhak mempertikaikan keputusannya untuk membela anjing.

Menganggap anjing-anjing yang dipeliharanya adalah haiwan yang tidak langsung mendatangkan masalah, model dan pelakon tinggi lampai ini juga merasakan hak untuk dia dan keluarga membela haiwan ini adalah hak peribadi.

IG Alicia AminSumber : Instagram Alicia Amin  
IG Alicia AminSumber : Instagram Alicia Amin  

“Aku yang bela bukan kau..” ujarnya menerusi sebuah hantaran di Instagram Story miliknya.

Tambahnya lagi, tiada guna menjaga hati orang yang sering saja bercakap hal yang buruk-buruk, lebih baik menjaga anjing yang sentiasa menyayangi dan melindungi dirinya.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

9 Comments

  1. tecit

    February 24, 2021 at 10:58 am

    btol. xboleh tgk ig die rase berdose plak. pastu dah la die ade mention bg korg same2 dpt dose. sbb kte xtarik die ke arah lebih baik. tp sbb mmg die xnk pon. nk slhkn kte plakk.

  2. Mao

    February 24, 2021 at 9:58 am

    Yang lagi bodoh bila baca komen2 malays kt ig ckp anjir tu comel la, nak bela satu lah. Hello korang ni baru keluar gua ke apa taktau ke anjir tu haram? HARAM. FULL STOP. banyak pets lain boleh jadik peneman, yg HARAM juga yg berkenan. Ni nak samak gaya apa pun aq dah tktau. SEDIH.

  3. Anonymous

    February 24, 2021 at 8:14 am

    kesian suami dia…

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama