Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

“Tak Simpan Dendam, Nak Terus ‘Move On’..” – Nadia Brian Syukur Semuanya Sudah Berakhir

Nadia Brian

Pelakon jelita, Nadia Brian mengakui bahawa dirinya berasa sangat bersyukur kerana urusan penceraiannya kini sudah selesai sepenuhnya.

Begitulah kata pelakon Nadia Brian selepas Mahkamah Syariah Kuala Lumpur telah mengesahkan penceraiannya dengan bekas suami, Muizz Nasruddin yang dilafazkan di luar mahkamah pada 2 April yang lalu.

Advertisement
View this post on Instagram

A post shared by Nadia B ? (@nadia.brian)

Nadia Brian atau nama sebenarnya Nadia Najwa Mohamed Rashidi,30, berkata bahawa dia ingin menutup kisah hitam yang berlaku dan ‘move on’ dengan kehidupan baru yang lebih baik.

Dia juga dalam pada masa yang sama berharap agar masing-masing yang terkesan dengan episod duka itu dapat meneruskan kehidupan masing-masing dan tidak perlu mengungkit lagi.

View this post on Instagram

A post shared by Nadia B ? (@nadia.brian)

“Semua pasangan yang berkahwin memang nak perhubungan itu kekal sampai bila-bila, tapi apabila berakhir dengan penceraian, kena terima juga ketentuan tu. Apa boleh dikatakan, masing-masing ada kesalahan. Jadi apa yang berlaku ini kami boleh muhasabah diri dalam meneruskan kehidupan selepas ini.”

Nadia yang namanya semakin meningkat naik selepas membintangi drama Aku Yang Kau Gelar Isteri ini berkata lagi bahawa dia sama sekali tidak menyimpan dendam dengan bekas suaminya, Muizz.

View this post on Instagram

A post shared by Nadia B ? (@nadia.brian)

Mengimbas kembali, rumah tangga antara Nadia dan Muizz dikesan mempunyai masalah sejak Oktober tahun lalu. Mendirikan rumah tangga pada 9 November 2019, pasangan itu akhirnya menemui titik noktah dalam perkahwinan hanya selepas setahun bernikah.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

5 Comments

  1. benci orang fake

    May 10, 2021 at 8:36 am

    mmg ia ndakn dendam, psl slhnya nda pndai bsyukur dan pndai mnghrgai suami.. bni2 lain, hdup susah dari wal2 nda jua mnta crai laki. contoh siti sarah. hdup dlu susah. now , alhamdulillah.. nadia2 berubah tah, jgn krg ktulahan.. smpai tua nada org mau ko!! bljr trima kkurangan suami.. myb one day ko kn tkenang muizz, muizz adalh suami yg sngup buat apa sja utk ko.. p ko nda bsyukur jnismu. ko mau rumah, pdhl ko tau ekonomi merundum psl covid!! klu ko baik, ko blh tngu,, ndaku tau g kn ckp.. lpar perhatian.. klanjian!!! mlcur tah klu mau org kaya!!!!!

  2. aku xsuka

    May 9, 2021 at 8:11 am

    sembanggggg…xsuka dah dia ni..lembut ja org nya kan..dlm eddah seksi meksi nak tunjuk kat sapa xtau lah..dia jadi lagu mana xtau..xpalah semoga di beri hidayah utk dia.

    • tecit

      May 18, 2021 at 10:40 am

      aku rase die mmg sedia seksi sblm cerai.

  3. Anonymous

    May 8, 2021 at 7:21 pm

    banyak jagi hotel dekat2 boleh cari duit

  4. Anonymous

    May 8, 2021 at 6:33 pm

    Nak dendam apo dah die yg salah. Mmg die nk cerai ape yg nk dendamnye. PUIIII

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top