Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Tak Sabar Nak Melaram Tapi Tahun Ini 20 Pasang Sahaja Baju Raya – Che Ta

Rasanya macam baru sahaja kita berpuasa dan dalam tidak sedar, kita sudah pun hampir ke penghujung Ramadhan dan bakal menyambut Aidilfitri pada minggu hadapan. Tentunya minggu ini, ramai yang sibuk membuat segala persiapan dan tidak sabar untuk menanti tibanya hari raya.

Advertisement

Antara selebriti yang sudah cukup teruja dan tidak sabar untuk menyambut hari raya ialah Rozita Che Wan. Beliau sudah siap gosok semua baju raya untuk dipakai. Namun, tahun ini Che Ta agak bersederhana dan hanya menyiapkan 20 persalinan untuk setiap seorang ahli keluarganya berbanding 30 pasang persalinan tahun lalu.

Dah tak sabaq nak melaram! Tengok baju raya tu rasa dah dekat nak raya. Tapi tahun ini jumlah baju raya kami sekeluarga 20 pasang sahaja tak seperti tahun lepas ada 30 pasang setiap orang. Baju semua dah siap malah baju Melayu anak dan suami saya dah siap pasangkan butang supaya senang.

Wah, semangat betul Che Ta hendak beraya, segalanya sudah disiapkan lebih awal. Apa agaknya fesyen beliau dan keluarga pada tahun ini? Yang pasti, tentunya semua sedondon. Hehe..

Sumber Berita : mStar Online

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

33 Comments

  1. che tut

    June 5, 2018 at 2:54 pm

    duk telek baju x sabar2 nak melaram..pegi terawikhnya idakkk..

  2. Anonymous

    June 5, 2018 at 2:28 pm

    aku jrg nmpk dia brgmbr muka penuh kt depan..mcm berdiri depan2 tu.
    asik menyenget2 je kerjanya..leher di ada masalh ke..

  3. Anonymous

    June 5, 2018 at 2:26 pm

    tak ingat bolan posa membawang kutuk
    lantak laa baju dia byk mane pon duit dia.. hasil keringat dia… hasil murah rezeki org kutuk dia… org2 yg dpt kutukan sbb sakit hati / saja2 ni haa org tu lah senang dpt rezeki… lain lah che ta jual tudung sarung benggali memang elok sgt kutuk sbb aurat tak tutup elok2… takat baju 20pasang pun korang bising2

  4. Anonymous

    June 5, 2018 at 12:58 pm

    “agak bersederhana?” taik palat

    • Anonymous

      June 5, 2018 at 1:07 pm

      haha..lawak komen ko..

  5. tweety28

    June 5, 2018 at 12:44 pm

    TAPI ko ckp????
    ellooooo cikta…20 tu pon dah kira byk hokkeyyyy!!
    huhuuuuuu

Loading...
To Top