Tak Puas Hati Dengan Rawatan, Anak Doktor Ditikam 12 Kali Oleh Lelaki Ini

Trending

Tak Puas Hati Dengan Rawatan, Anak Doktor Ditikam 12 Kali Oleh Lelaki Ini

Seorang anak doktor ditikam oleh seorang lelaki lebih 12 kali di dalam sebuah bas gara-gara tidak berpuas hati dengan rawatan yang diberikan oleh bapanya.

Advertisement

Sixth Tone melaporkan bapa kepada remaja berusia 10 tahun itu bertugas di hospital di Yuejiaqiao. Suspek yang berusia 54 tahun itu sebelum ini mendapatkan rawatan doktor tersebut.

Menerusi rakaman CCTV, suspek dilihat membayar tiket dengan tenang sebelum menyerbu mangsa dan memulakan serangan. Serangan terhenti apabila pemandu bas dan seorang penumpang lain menahan suspek.

“Mangsa mengalami luka tikaman dan cedera di bahagian muka,” kata paramedik yang membawa remaja itu ke hospital menggunakan ambulan.

Remaja itu kini dilaporkan dalam keadaan stabil.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...

Comments are closed.