“Tak Pernah Berjauhan Terlalu Lama” – Ayu Damit Kongsi Rahsia Miliki Rumah Tangga Bahagia

Hiburan

“Tak Pernah Berjauhan Terlalu Lama” – Ayu Damit Kongsi Rahsia Miliki Rumah Tangga Bahagia

Baru menyambut ulang tahun perkahwinan yang ke-13 pada 25 Disember lepas, penyanyi Ayu Damit meluahkan rasa syukur kerana memiliki keluarga yang kekal bahagia sehingga ke hari ini.

Ayu Damit Poji
1 year lalu

Semakin Dikenali, Suami Ayu Damit Dituduh Tumpang Populariti Isteri?

Advertisement

Menurut Ayu, bukan mudah untuk menjaga keharmonian rumah tangga lebih-lebih lagi yang sudah terbina lebih sedekad lamanya.

Kami berkahwin sudah 13 tahun. Memang banyak pahit manis nya. Jadi kena banyak tolak ansur.

Ayu turut memberitahu yang berkemungkinan ikatan dia dan suaminya menjadi kukuh selama 13 tahun kerana mereka bekerja bersama serta tidak pernah berjauhan terlalu lama.

Tambah Ayu, dia sangat bertuah kerana suaminya, Syed Fauzi Syed Baharuddin merupakan seorang yang penyayang dan bertanggungjawab terhadap keluarga.

Bukan itu sahaja, suaminya juga turut membantu menguruskan kerjayanya sebagai penyanyi selain membantu menguruskan hal rumah tangga mereka.

Ayu Damit

Kalau saya sibuk, dia bantu uruskan hal rumah tangga.

Ujar Ayu lagi, dia mengakui yang kerjayanya menjadi lebih terurus dengan bantuan suami dari segi penjadualan nyanyian dan urusan menjadi lebih mudah serta tidak ada salah faham.

Sekadar info, Ayu mendirikan rumah tangga bersama Syed Fauzi pada tahun 2009 dan telah dikurniakan 3 orang cahaya mata.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

1 Comment

  1. Anonymous

    December 29, 2021 at 12:37 pm

    pehtu kesah lak kami2 ni. byk bende lain lg nk pk

Loading...