Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

“Tak Perlu Jam Rolex, Kereta Vellfire Dan Rombongan Untuk Bantu Rakyat” – Bront Palarae

Bront Palarae

Pelakon hebat, Bront Palarae berpendapat bahawa untuk menjadi seorang wakil rakyat sekarang ini tidak perlu pun memakai barangan mewah bagi membantu masyarakat di dalam kesusahan atas permasalahan pandemik COVID-19 yang melanda di negara ketika ini.

Advertisement

Bront atau nama sebenarnya Nasrul Suhaimin Saifuddin membalas satu ciapan YB Syed Saddiq di akaun Twitter dimana dia menyatakan jika seseorang itu benar-benar ingin membantu maka dia akan membantu tanpa sebarang alasan.

Nak seribu daya, tak nak seribu dalih.

Nak berkhidmat ni tak perlukan jam Hublot/Rolex, kereta Vellfire, rumah agam & rombongan/konvoi motor ramai-ramai. Asalkan ada kehendak, ada daya fikir, daya usaha, insya-Allah ada jalan.

Melihat di ruangan komen ciapan tersebut, rata-rata bersetuju dan menyokong dengan pendapat yang diberikan oleh Bront mengenai hal tersebut.

Nice one bro.

Twitter Bront PalaraeSumber : Twitter Bront Palarae  

 

Dalam perkembangan yang lain, Bront kini muncul dengan filem terbaru arahan Woo Ming Jin bertajuk Zombitopia yang akan disiarkan di Disney+ Hotstar.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...
To Top