Written by Bella | September 10th, 2019

Meskipun berkali-kali penyanyi Sufian Suhaimi mengatakan dia sudah ‘move on’, masih ada segelintir netizen yang tidak berhenti mengungkit kisah silamnya.

sufian suhaimi

Baru-baru ini  Sufian tampil mempertahankan dirinya dan menemplak seorang wanita yang menuduh dia sengaja berpenampilan selekeh kerana ingin terus menagih simpati bekas tunang, Elfira Loy.

Sufian berkata, tidak perlu lagi netizen terus mengaitkan dirinya dengan bekas tunang. Elfira pun sudah berkahwin dan bakal bersalin tidak lama lagi.

sufian suhaimi ditegur selekeh

Sebenarnya, benda itu tidak patut diungkit pun. Sudah lama sangat cerita itu. Orang itu pun sudah nak ada anak.

Kalau dia ingin cakap pasal penampilan atau suruh saya gembira, saya okey. Tapi kalau kaitkan seolah-olah imej ‘selekeh’ membuatkan orang lain rasa bersalah, itu yang saya terpanggil untuk balas komen mak cik tersebut supaya tiada lagi orang ungkit tentang hal seperti itu.

mak cik bawang tegur sufian suhaimi selekehrespon sufian suhaimi

Dalam pada itu, Sufian memberitahu dia telah memadam komen “pedas” tersebut disebabkan terlalu banyak kata-kata kesat yang dilemparkan terhadap mak cik berkenaan.

Saya rasa perkara itu biadab berlaku dalam laman sosial saya dan saya tidak suka perkara negatif.

sufian suhaimiRasanya memang netizen dah boleh berhenti mengaitkan mereka berdua lagi. Sufian pun kata dia dah lama melupakan kisah cinta lalu dan boleh memiliki teman wanita pada bila-bila masa sahaja.

Sumber Berita : Kosmo Online

5 responses to Tak Patut Diungkit, Orang Itu Pun Sudah Nak Ada Anak – Sufian Suhaimi

  1. shah deraman says:

    laa…x abis2 lagi…bl org ckp ko x blh move on marah..tp nmpk nye mmg ko x blh move on pun…lbh baik ko diam lg bgs…drpd berkata2 3 ari 3 mlm x abis psl cite ko ni je..one word M.U.A.K…M.E.L.U.A.T

  2. anon says:

    Bosan la kau ni pian. tak ada cita2 tinggi sikit ke nak tinggalkan legasi besar dalam sejarah muzik negara dengan muzik kau? tak kan tak habis2 cerita2 murah mcm ni. come on la pian.

  3. Sofea says:

    Sebenarnya dia ni berbakat apa?

  4. Ganaz says:

    nara bila nak up kes perceraian SA dan Nabila…..ataupun citer IGS lofa pasal drama TV berapa…..tazabar nak membawang psal family paki ni…

Tinggalkan Komen Anda Di Sini