“Tak Main Perli Di Instagram, Itu Childish!” – Zizi Kirana Seru Pengikut Nilai Diri Sendiri

Hiburan

“Tak Main Perli Di Instagram, Itu Childish!” – Zizi Kirana Seru Pengikut Nilai Diri Sendiri

Bertindak menyenaraikan beberapa kriteria yang harus dipatuhi andai mahu dipandang sebagai seseorang individu yang berfikiran matang, penyanyi penuh sensasi, Zizi Kirana akui setiap individu itu haruslah sentiasa berfikiran jauh, tidak suka mencari kesalahan orang lain dan mengelakkan diri daripada berbalah.

kriteria matang bagi zizi kirana

Advertisement

Perkara itu didedahkan sendiri oleh Zizi menerusi perkongsian di ruangan Instagram Story miliknya.

Kata Zizi, beliau berpendapat, individu yang suka “menghendap” kisah peribadi dan kehidupan orang lain di media sosial adalah tidak matang, lagi-lagi jenis yang suka mencari kesalahan seseorang.

 

kriteria matang bagi zizi kirana

Advertisement

Menurut Zizi lagi, menggunakan media sosial untuk menyebarkan kebencian juga antara perkara yang tidak wajar dilakukan kerana ia bersifat kebudak-budakan.

Lantaran itu, Zizi dilihat seakan menyeru para pengikutnya untuk menilai diri sendiri sama ada memenuhi kriteria sebagai seseorang yang matang ataupun tidak.

Berikut adalah lapan kriteria yang disenaraikan Zizi untuk tatapan umum.

kriteria matang bagi zizi kirana

Sekadar informasi, Zizi merupakan penyanyi yang sentiasa dikecam netizen dek pemakaiannya yang sering kali dijadikan bualan netizen kerana terlalu seksi dan mencolok mata. Namun, Zizi yang terkenal dengan sikap profesionalnya itu, langsung tidak cepat melatah dengan segala caci maki yang menimpa dirinya.

Untuk rekod, Zizi sebelum ini pernah menyertai kumpulan The Fabulous Cats, namun pembabitan Zizi dalam kumpulan tersebut tidak berpanjangan selepas kumpulan itu memutuskan untuk dibubarkan.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

1 Comment

  1. jongos

    July 24, 2020 at 10:40 am

    ntah la zizi oi. yg ko pn knp nk sentap sgt klu de natiz ckp mcm2 hal. kemon la. ko artis. ape ko bwat org tgk. org akn bckp. jdi hati ko sebenarnye kne kuat. kate xamik pusing. tp smpai cipta lagu eh da knp. ko ni sbenany tlalu amik pusing ape org ckp. dats it!!

Loading...