Tak Mahu Terpalit Kontroversi Dan Gosip Liar, Azira Shafinaz Mahu Dikenali Kerana Bakat

Hiburan

Tak Mahu Terpalit Kontroversi Dan Gosip Liar, Azira Shafinaz Mahu Dikenali Kerana Bakat

Penyanyi ahli kumpulan wanita DeFam, Azira Shafinaz yang juga merupakan pelakon Penunggang Agama 2 masih ingin mencabar diri melakukan sesuatu di luar norma dan keselesaannya.

Azira Shafinaz
2 bulan lalu

Mahu Jalani Hidup Baharu, Azira Shafinaz Ceburi Bidang Perniagaan Biskut

Advertisement

Kehadiran Azira atau nama lengkapnya Azira Shafinaz Ramlan dalam industri seperti tiada kontroversi panas yang menghurungi dirinya. Sekadar kritikan terhadap pengacaraan dan kisah ‘cinta atau tidak’ dengan pelakon, Sharnaaz Ahmad.

Azira, 30, berkata dia sebolehnya tidak mahu menjawab soalan tentang cinta. Malah, sudah acap kali dia menegaskan dia dan Sharnaaz sekadar berkawan. Diajukan soalan adakah dia memilih untuk tidak mencipta kontroversi dan selesa dengan keadaan begini?

Advertisement

Ya, sangat selesa. Tak ada kontroversi panas, cerita sensasi. Itu membuatkan saya selesa. Peminat mengenali saya kerana bakat. Itu yang saya mahu. Bukan kerana cerita-cerita panas atau gosip liar.

Penyanyi utama kumpulan DeFam itu menegaskan dia seorang yang sangat mementingkan privasi. Kehidupan tidak kira soal cinta atau keluarga, dia lebih suka diamkan sahaja. Tak perlu mencanag apa-apa. Yang penting, kerjaya seninya berjalan seperti biasa.

Azira Shafinaz

Walaupun perjalanan seninya baru menjengah ke angka enam tahun ini, Azira telah melalui pelbagai fasa turun naik. Malah berdiri sebagai seorang wanita dalam industri juga, bukan sesuatu yang mudah bagi dirinya.

‘Follow’ FacebookTwitterInstagramTelegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Utusan

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

1 Comment

  1. anonymous

    November 1, 2021 at 11:13 am

    bakat pun seposen sembang lebih pulak

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...