Tak Kisah Kena Kutuk Suara Tak Sedap, Michael Ang Cuba Nasib Nak Jadi Penyanyi

Hiburan

Tak Kisah Kena Kutuk Suara Tak Sedap, Michael Ang Cuba Nasib Nak Jadi Penyanyi

Bakal melancarkan single terbaru, pengarah dan penerbit terkenal Michael Ang berkata dia tidak kisah dikecam dan digelar sengaja mencari populariti oleh netizen apabila lagunya diterbitkan nanti.

Malah, ada juga rakan selebriti yang menuduhnya sebagai gila glamor dan tidak mempunyai suara yang sedap untuk didengar.

Advertisement

Sehubungan dengan itu, pengarah dram siri Love Elsa itu tampil menjawab kritikan netizen dan rakan selebriti yang selama ini mengutuknya.

Hmm kutuk la babe janji bukan aku keluar duit untuk buat lagu tu tapi orang yang nak i nyanyi. Janji dapat payment.

Michael juga telah memuat naik sedikit petikan single terbaharunya itu dan turut meminta pendapat orang ramai terhadap nyanyiannya itu.

Advertisement

Menjengah ke ruangan komen, ramai pengikut media sosial Michael tampil memuji kelunakan suara pengarah drama terkenal itu di Instagram.

Michael Ang
2 bulan lalu

Michael Ang Titip Nasihat Kepada Anak Muda Supaya Rancang Kehidupan

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

1 Comment

  1. tecit

    December 16, 2021 at 10:43 am

    hallammakkk. dgn bunyi pelat2 tu hmmmmmmmmmmm.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...