June 21st, 2020

Tasha Shila yang sebelum ini merancang untuk berbulan madu di Tanah Suci bersama suami terpaksa membatalkan niat tersebut gara-gara perlaksanaan Perintah Kawalan Pergerakan (PKP).

Dia yang ditemui Berita Harian berkata bahawa dirinya dan suami memanfaatkan masa yang ada dengan berbulan madu di rumah sahaja. Ini termasuklah beribadah bersama dan menurutnya lagi, jika keadaan sudah kembali pulih, rancangan untuk ke Mekah untuk berbulan madu bersama suami pastinya akan  diteruskan.

View this post on Instagram

Malam terakhir berbuka puasa. 23/05/2020

A post shared by TASHA SHILLA (@tashashilla) on

“Setakat ini, saya dan suami hanya berbulan madu di rumah sejak tempoh PKP hingga PKPP dikuatkuasa. Bagi saya, ada hikmah di sebalik ujian COVID-19 ini kerana kami banyak memanfaatkan masa bersama termasuklah beribadah di rumah. Insyallah selepas semua kembali seperti biasa, saya dan suami tetap mahu nikmati fasa bulan madu di Makkah,”

Setelah hampir beberapa bulan mendirikan rumah tangga dan bergelar isteri, dia kini mengakui lebih bahagia di samping suami dan keluarga. Dalam tempoh PKP ini merupakan peluang bagi dirinya dan suami untuk lebih mengenali antara satu sama lain.

View this post on Instagram

Stay calm, stay safe & enjoy everything at home sweet home. ?

A post shared by TASHA SHILLA (@tashashilla) on

 Menurut aktress ini, suaminya itu masih sama seperti awal perkenalan. Merupakan seorang yang positif,kelakar, suka bangun pagi dan gemar mengemas rumah, ujarnya.

Mengimbas kembali, Tasha Shila dan Muhammad Atiq selamat disatukan sebagai suami isteri dalam sebuah majlis ringkas di Masjid Wilayah, Kuala Lumpur pada 28 Februari yang lalu.

Sumber : BH Online


Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...