“Tak Ada Perancangan Nak Temukan Mereka..” – Sambut Hari Raya Bersama Anak-Anak Tanpa Aliff Aziz, Ini Respon Bella Astillah

Hiburan

“Tak Ada Perancangan Nak Temukan Mereka..” – Sambut Hari Raya Bersama Anak-Anak Tanpa Aliff Aziz, Ini Respon Bella Astillah

Pelakon dan penyanyi sensasi, Bella Astillah mengakui dirinya dan anak-anak tetap gembira menyambut hari raya bersama tanpa kehadiran suaminya, Aliff Aziz. Katanya, kedua-dua anaknya juga tidak bertanya tentang keberadaan bapanya itu.

Tidak mahu berjumpa Aliff

Menurut aktres ini, anak-anaknya gembira sahaja ketika menyambut Aidilfitri. Dia juga mengalihkan perhatian dengan mengajak mereka bermain dan melawat nenek dan atuk mereka. Namun begitu, Bella tiada rancangan untuk menemukan anak-anaknya dengan suaminya ketika ini.

Advertisement

Setakat ini, Ayden dengan Ara tiada apa-apa masalah sebab mereka rapat dengan Bella.

 

Anak-anak gembira sahaja. Lagipun, mereka rapat dengan atuk dan nenek mereka. Mereka tidak berkesempatan lagi berraya dengan bapa mereka dan saya tiada perancangan untuk temukan mereka.

Bawa haluan masing-masing

Bukan itu sahaja, ketika ditanya tentang hubugannya bersama Aliff, Bella memberitahu sejak memfailkan perceraian bulan lalu, dia dan Aliff tidak berhubung dan fokus dengan perjalanan hidup masing-masing.

Saya sendiri pun tidak pasti Alif berhubung dengan keluarga atau tidak. Selepas prosiding di Mahkamah Syariah, saya tidak jumpa dan berhubung dengan dia. Bukan tidak mahu berjumpa, tetapi belum ada kesempatan.

Terdahulu, Aliff Aziz diketahui telah ditangkap khalwat dengan aktres Ruhainies di sebuah kondominium mewah pada 8 Mac lalu. Susulan itu, kerana didakwa dicurangi sebanyak 11 kali, Bella memfailkan cerai di Mahkamah Rendah Syariah Kuala Lumpur pada 11 Mac lalu.

bella astillah
3 months ago

"Saya Bukanlah Orang Baik, Tetapi Saya Tidak Munafik" - Bella Astillah Akui Tak Akan Pura-Pura Baik

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...