Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

Tajuk Buku “Bogel Menuju Tuhan” Zahiril Adzim Tidak Sesuai?

bogel menuju tuhan

Pertama kali mendengar tajuk buku Zahiril Adzim “Bogel Menuju Tuhan”, terus Abang Nara berkata dalam hati:-

Mamat nie mesti puitis dan jiwang punya orang. Tajuk pun dah metafora habis. Mesti novelnya pun mantap.

Advertisement

Namun ada jugaklah sesetengah orang yang tak suka dengan tajuk ini. Kononnya perkataan bogel tak sesuai digunakan untuk benda-benda ketuhanan. Abang Nara ok je ngan tajuk ini sebab Abang Nara pun jenis bunga-bunga matahari gak. Dalam hati ada taman punya orang.

Untuk peminat Zahiril, jangan lupa saksikan filem Tolong! Awek Aku Pontianak yang bakal keluar di pawagam tak lama lagi. Selain Zahiril, ada jugak Sazzy Falak dalam filem tersebut. Nampak macam best je cerita tue.

Apa pendapat korang pasal tajuk novel ini? Memang tak sesuai ke atau korang ok je? Kalau nak beli novel ini boleh ke blog Zahiril Adzim.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top