July 6th, 2011

bogel menuju tuhan

Pertama kali mendengar tajuk buku Zahiril Adzim “Bogel Menuju Tuhan”, terus Abang Nara berkata dalam hati:-

Mamat nie mesti puitis dan jiwang punya orang. Tajuk pun dah metafora habis. Mesti novelnya pun mantap.

Namun ada jugaklah sesetengah orang yang tak suka dengan tajuk ini. Kononnya perkataan bogel tak sesuai digunakan untuk benda-benda ketuhanan. Abang Nara ok je ngan tajuk ini sebab Abang Nara pun jenis bunga-bunga matahari gak. Dalam hati ada taman punya orang.

Untuk peminat Zahiril, jangan lupa saksikan filem Tolong! Awek Aku Pontianak yang bakal keluar di pawagam tak lama lagi. Selain Zahiril, ada jugak Sazzy Falak dalam filem tersebut. Nampak macam best je cerita tue.

Apa pendapat korang pasal tajuk novel ini? Memang tak sesuai ke atau korang ok je? Kalau nak beli novel ini boleh ke blog Zahiril Adzim.


Comments are closed.

Loading...