“Tahu Ke Aku Ni Mandul Ke Tak?!” – Siti Elizad Saman Individu Biadap

Hiburan

“Tahu Ke Aku Ni Mandul Ke Tak?!” – Siti Elizad Saman Individu Biadap

Pelakon Siti Elizad mengambil tindakan atas seorang individu biadap di media sosial Facebook yang menulis komen dan memuatnaik status berbaur perhinaan atas pelakon tersebut.

1 year lalu

(TAKZIAH) Sempat Hamil Minggu Lepas, Siti Elizad Sahkan Kandungannya Kini Telah Gugur

Advertisement

Elizad tampil membuat laporan di Balai Polis Bukit Jalil pada 8:10 malam semalam keatas pelaku yang bernama Zain Rashdan berhubungan dengan perkara yang telah dilakukan olehnya.

Pertamanya, jarang-jarang aku ni melayan komen-komen ‘bodoh’ macam ni. Tapi bila kau menggunakan perkataan mandul, it really hurts me so bad.

Kau Allah ke? Tahu ke aku ni mandul ke tak?! Boleh beranak ke tak?! Menggigil dan terketar tangan ni. Jantung rasa nak tercabut, sedih teramat sangat! Kau suka ke tengok aku ni bercerai berai sebab aku belum ada zuriat?!

Dalam pada masa yang sama, Elizad turut berkata tindakan yang dilakukan oleh individu tersebut sudah melampaui batas dan kata-kata yang disebutkan berunsurkan fitnah.

Advertisement
Siti ElizadSumber : Instagram Siti Elizad  

 

Sedia maklum, sebelum ini Elizad dan suami telah menjalani rawatan kesuburan in-vitro (IVF), namun mengalami keguguran sekitar bulan November tahun lepas.

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

SUMBER : Gempak

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

2 Comments

  1. nvkdfn

    June 24, 2021 at 2:09 pm

    puas hati aku kalau yg komen tu kne lokap. elizad tu x kacau idup ko pun, apa yg ko x reti jaga mulut sgt?

  2. Anonymousjugak

    June 24, 2021 at 11:07 am

    Muka dah buruk, mulut mcm puaka…confirm bodoh…lagi teruk dari perempuan mandul adalah jantan loser!

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...