November 9th, 2012

Lama tak mendengar perkembangan terkini Shera Aiyob, isteri kepada pelakon hebat Zahiril Adzim. Selepas berkahwin, tiada kontroversi murahan yang timbul ke atas mereka. Dan baru-baru ini, Shera Aiyob telah berkongsi berita kehamilannya di Twitter.

shera aiyob hamil

Comel kan? Jutaan tahniah diucapkan kepada Shera Aiyob dan Zahiril Adzim atas berita gembira ini. Rasanya kandungan Shera masih di dalam fasa awal. Diharap Shera akan lebih prihatin dalam bab-bab menjaga diri apabila mengandung ini. Semoga semuanya akan selamat sehingga hari kelahiran kelak.

P/S: Telekung travel unik utk dimiliki anda segera kerana stok yg amat terhad!! JOM beli~

P.S: Ribut salji menyerang New York


52 responses to “(TAHNIAH)Shera Aiyob Kini Hamil, Kongsi Kegembiraan Di Twitter”

  1. Saya says:

    Wahai pembaca sekalian.. Apabila ada berita gembira mcm ni, berita penambahan umat Islam, marilah kita sama-sama mendoakan mereka dikurniakan zuriat yang baik dan perkahwinan mereka kekal bahagia. Janganlah dilemparkan komen2 yg boleh membuatkan bakal ibu ni stress dan affect anak dlm kandungannya nnti.. Romantika Raya tu telah ditetapkan 4 jalan cerita. Memandangkan pasangan lain tak mahu buat jalan cerita yg tolak2 kepala suami dan tergedik2 tu, makanya Zahiril dan Shera terpaksa akur. Itu pun byk yg telah mereka tapis. Di luar mereka bukan mcm tu. Hanya Tuhan sahaja yg tahu. Shera seorg yg menjaga dan sgt menghormati suaminya. Dan apa yg korg nmpak tentang kemesraan pasangan lain dlm Romantika Raya tu, kat luar Tuhan dan yg mengenali mereka saja yg tahu.. :)

Loading...