July 3rd, 2017

Sweet dan romantik sangat-sangat lamaran yang telah diterima oleh Mawar Rashid dari kekasihnya ini, Raf Yaakob. Memang boleh kena kencing manis. Dengan taburan kelopak bunga mawar membentuk ayat ‘Will U Marry Me?, Mawar Rashid adalah seorang gadis yang amat bertuah mendapat kekasih hati yang penuh romantik dan berani begini. Tahniah diucapkan buat pasangan ini.

mawar rashid raf yaakob

Sudah pasti Mawar Rashid menerima lamaran ini dan menganggap dirinya sebagai gadis yang amat beruntung. Kata Mawar:-

Saya harus akui tiada seorang pun pernah datang melamar saya sebelum ini dan saya gembira dan berharap dia adalah yang pertama dan terakhir, InsyaAllah. Untuk kejutan ini, saya diberitahu oleh jurugambar bahawa dia melakukan semua ini dengan sendiri”

Dari memetik kelopak mawar satu demi satu, menyusun dan menyalakan lilin dengan beberapa kejutan lain. Saya nampak usahanya untuk membuatkan saya gembira dan saya benar-benar tersentuh. Dapat saya rasakan saya adalah gadis yang paling beruntung di dunia

mawar rashid raf yaakob

Sama-samalah kita doakan agar urusan mendirikan rumahtangga buat Raf Yaakob dan Mawar Rashid dipermudahkan selepas ini. Tak sabar nak melihat mereka berdua bersanding di atas pelamin. Memang sama cantik dan sama padan. Sama-sama kita doakan.


Comments are closed.

Loading...