Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(TAHNIAH)Farid Kamil & Diana Danielle Sah Menjadi Suami Isteri Dengan Sekali Lafaz

Sebentar tadi bertempat di Hotel Flamingo Ampang, majlis pernikahan Farid Kamil dan Diana Danielle telah berlangsung. Mereka berdua kini sah bergelar suami isteri dengan sekali lafaz sahaja.

gambar nikah diana danielle

Advertisement

Pengantin lelaki telah membawa 5 dulang hantaran dan dibalas oleh 7 dulang oleh pengantin perempuan. Mas kahwin adalah sebanyak RM10,000. Kedua-dua pengantin nampak sama cantik dan sama padan dengan persalinan pengantin serba putih.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

54 Comments

  1. Adam

    November 4, 2012 at 12:34 am

    DD nampak berisi sedikit.. Tak sempat diet ke

  2. ayie

    November 3, 2012 at 7:54 pm

    comey jer..sama2 cantik dan sama lawa :)

  3. Miss ABC

    November 3, 2012 at 7:40 pm

    tu mak dia ka atau bibik dia…kalu mak dia, aku rasa mak dia ne pnah jd bibik pd benson..then terbuat..lalu terpregnant..hasilnya ialah DD..

    • Anonymous

      November 4, 2012 at 12:02 am

      kurang aja rmulut ko kan? ko tu dtg dari mane yek?????

    • miss propa

      November 4, 2012 at 12:18 pm

      dtg dari zimbabwe

    • pizza

      November 4, 2012 at 1:04 am

      Sial betul kau ni Miss ABC. Menuduh perempuan berzina tanpa bukti tu termasuk dosa besar.

    • Raja minah jambu 24jam mengadap computer

      November 4, 2012 at 2:27 pm

      Biar lah dorang nk tudoh si mak diana ke bibik diana ke ni buat benda2 yg tk senonoh yg penting sekarang diana farid dh jadi suami isteri….pesetan lah pada dorang2 yg tudoh2 tu asalkan diana ngan laki dia bahgia ….mungkin Miss ABC ni dia jeles tk dapat si farid kamil n mungkin jugak dia musoh diana n mungkin jugak dia jeles pasal diana ni jambu n dapt suami hensem…..Emmmmmm mungkin jugak kan…..ape kate peminat2 ????

    • cutie_kaklong

      November 4, 2012 at 12:41 pm

      ko ni dasar hati pedal busuk!!!

  4. Anonymous

    November 3, 2012 at 3:05 pm

    BODOH NYE…NIE KAMERA BANG NARA……NTY KLU KAMERA DARI PHOTOGRAFER KORANG PUJI CANTIK,RASA NAK TERAJANG JE MUKA2 KORANG K…

  5. malisa

    November 3, 2012 at 2:15 pm

    simple je dd dari bertunang hingga nikah.tahniah both of u

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama