Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(TAHNIAH)Elly Mazlein Selamat Bertunang Dengan Azmi

gambar elly mazlein bertunang

Serius cantik gila baju Elly Mazlein yang dia pakai masa bertunang dengan Azmi. Untuk pengetahuan, Azmi ialah seorang duda anak 2 yang telah bercerai beberapa tahun lalu. So please jangan timbulkan isu rampas suami orang. Baik kita doakan kebahagiaan mereka berdua lagi bagus kan?

Advertisement

Tapi sebenarnya Abang Nara agak pelik dengan artis-artis kita ini. Masing-masing rasanya dah tahu kalau mereka bertunang akan mendapat liputan yang meluas. Tapi bila posing, mesti nak pegang tangan, nak peluk memeluk. Adakah mereka tak tahu bertunang bukan lesen untuk berpegang-pegangan? Masalahnya time nak posing gambar untuk media time tue la nak berpegangan. Masalah sungguh.

gambar elly mazlein bertunang

Kalau kat belakang diorang nak buat apa tue suka hatilah kan. Tapi kalau boleh time-time majlis bertunang dan time nak posing untuk gambar pertunangan, tolong la jaga sikit. Jangan sesuka hati mak ayah je nak pegang macam dah kahwin 15 tahun. Harap-harap artis yang lain yang nak bertunang sedar sikit bab-bab nie. Meluat la pulak mata ini menengok.

Apa pun tahniah kepada Elly Mazlein dan bakal suaminya. Semoga berbahagia hingga ke akhir hayat.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top