Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(TAHNIAH)Ana Rafali Kini Bertudung Semenjak Maulidur Rasul Yang Lalu

Bayangkan betapa gembiranya hati bakal suami Ana Rafali apabila Ana mengambil keputusan untuk bertudung sepenuhnya semenjak Maulidur Rasul yang lalu. Ini satu berita yang baik untuk Ana, bakal suami dan kesemua umat Islam. Tahniah Abang Nara ucapkan kepada Ana Rafali atas penghijrahan ini.

ana rafali bertudung

Advertisement

Gambar di atas diambil ketika Ana Rafali cuba bertudung di bulan Ramadhan yang lalu. Bukannya gambar yang terbaru. Menurut Ana, keputusan untuk bertudung datangnya daripada ketulusan hatinya sendiri, bukannya dipaksa oleh sesiapa. Kata Ana:-

Sama ada mummy, adik-beradik, keluarga bakal mentua mahu pun Naim, masing-masing tidak terkejut apabila sejak kelmarin saya sudah mula keluar memakai tudung termasuk ketika bertemu dengan bekas pensyarah saya untuk memberikan kad undangan perkahwinan. Sebenarnya hasrat itu sudah lama saya kongsi dengan mummy. Jadi, dia pun tumpang gembira dengan perubahan ini, begitu juga insan terdekat yang lain.

Tahniah kepada Ana atas hijrah ini. Semoga selepas ini semakin dimurah rezeki. Kredit info kepada Berita Harian.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

71 Comments

  1. cicakiut

    February 7, 2012 at 8:19 pm

    Alhamdulillah…

  2. ABC

    February 7, 2012 at 6:22 pm

    Kata kunci yang senang pun susah nak faham.

    “Mencuba” dan “bulan Ramadhan yang lalu”.

    “Bulan Ramadhan yang lalu” maksudnya benda tu dah lama. Dan, kalau “mencuba” mesti lah ada juga bahagian yang kurang.

    Sila fahami keseluruhan teks sebelum mengomen dan mengkritik boleh tak?

  3. Datok minah jambu 24jam mengadap computer

    February 7, 2012 at 6:17 pm

    biasa lahhhhhhhhhhhhhhhh dh nk dapat laki ni baru nk bertudong …masa lm nak kawin n nk dapat laki tknk bertudong pulakkkkkkkkkkkkkk dh lumrah gak nye kire2 dh jadi trend masa zaman sekarang ni nk kena dapat kn laki dulu baru pakai tudong baru nk step baik …minah jambu bukan menghaina tapi minah jambu macm herano lah ! satu macm punye muskil lah………..

    • biasa

      February 8, 2012 at 9:03 am

      ye ke biasa? ramai lagi yg dapat suami belum lagi nak bertudong. ye ke lumrah? ye ke trend? step baik? anda menilai niatnya hanya nak menunjuk? tidak ada apa yg perlu diherankan atau musykil jika anda tahu tentang hidayah.

  4. dya

    February 7, 2012 at 4:33 pm

    saya cakap BODOH…3 jari tuding kat saya balik..alamak..

  5. dya

    February 7, 2012 at 4:26 pm

    hey gant x pyh nyamar jd org len la…cube check avatar dia..berlambak komen ko..ckp nga diri sendiri…huhu….ko sendiri yg ckp ko BODOH…

    • lastikburung

      February 7, 2012 at 6:33 pm

      dier psycho…. terang2 avatar sama pastu menyamar mcm org lain… yg klaka ade plak yg buta2 gi reply and layan komen2 dier…

Loading...
To Top