Written by AbangNara | March 1st, 2019

Jutaan tahniah diucapkan kepada Zizie Izette dan suaminya, Bung Mokhtar atas kelahiran bayi perempuan mereka. Berita gembira ini telah diumumkan oleh Zizie Izitte sendiri menerusi akaun Instagramnya. Bayi perempuan tersebut telah dilahirkan pada hari ini, 1 Mac Jumaat pada jam 12.06 p.m dengan berat 3.32 kilogram.

zizie izette

Tulis Zizie Izette:-

My baby girl has finally arrived today, Friday at 12:06pm.She’s a healthy baby weighing 3.32kg. Thank god, it’s a lot easier than what I hv experienced before. Alhamdulillah, thank u everyone for ur doa.

zizie izette

Semoga dengan kelahiran ‘baby girl’ ini akan memeriahkan dan merapatkan lagi hubungan Zizie sekeluarga. Sama-sama kita doakan agar si bayi membesar dengan sihat. Tahniah sekali lagi.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

40 responses to (TAHNIAH)Zizie Izette Selamat Lahirkan Bayi Perempuan

  1. fishball says:

    Congrats!!!! Allah knows best <3

    2

    0
  2. Anonymous says:

    RM 100 cukup tak nk naik belon panas di Turki?

    5

    0
  3. Anonymous says:

    PH dijangka menang di Semenyeh besok!

    3

    3
  4. Anonymous says:

    Kesian anak sakinah

    0

    0
  5. Anonymous says:

    Nak beli meja bulat ke.. empat segi? Yg mana elok?

    2

    0
  6. Anonymous says:

    Puasa lagi 65 hari!!

    5

    0
  7. Anonymous says:

    Jiran saya balik kerja buka2 je pintu kereta terus sya cakap perkara nie..dia hidupkan balik enjin kereta dan cakap nak pergi kerja balik..

    7

    0
  8. Anonymous says:

    Besok cuti!

    1

    0
  9. kiki says:

    kahkahkah….

    0

    0
  10. Anonymous says:

    Kita kena gelabah ka mcmna nie?!!!

    1

    0
  11. kiki says:

    naughty laa uolls..

    2

    0
  12. Anonymous says:

    knpe ada kucing mengawan depan pintu rumah akuuuu…memekak betoii…

    2

    0
  13. Anonymous says:

    belum sempat nk kupas timbol plot lain dah pulak retis beranak.. erra apa jdi masih tunggu shahir kew?!!!

    2

    0
  14. Tanye jew says:

    Oktovia tu nama pompuan Zimbabwe ke?

    0

    0
  15. Junji Ito says:

    Service Celcom semakin teruk.. Dahlah pelan internet mahal. Internet Kuota pun tak bnyak. Nak beralih ke Digi.. Bye Celcom..

    1

    0
    • Apanakjadi says:

      Digi pn sm.. makin mnjadi2 asyk xda line.. sakit hati.. x yah tkr Digi.. sm je bongoks mcm celcom..

      2

      0
  16. Alhamdulillahhh. Tahniah sisss! Semoga dapat anak yang comel dan beriman. Anak itu anugerah Allah. Kena jaga baik2 dan jadikan orang yang baik.

    2

    0
  17. Lumrah says:

    Tahniah zizie !!!
    Bercinta,tunang,kahwin,ada anak aka beranak,bahagia rukun atau CERAI, kejap jer hidup ni paling lama 60thn yg selebihnya tu bonus Allah bagi boleh hidup lg eehhh… kita nikn manusia sama jer disisi Allah.

    0

    0
  18. Wekkkkkkk says:

    Hari ini bsuh kain..tiba2 air kecik je mcm kencing yg last2 di hujung tu. Inilh nsib rakyt yg ssh di hujung minggu. Nasib baik rabu tdi dh sekli round bsuh. Nmpk gaya klau berak mcm mna lak ni..sbb aku guna air bukn tisu.
    Tisu pun x ada ni..tak pelh..tak pelh guna mna yg ada. Nnti njis tu kasi terbg je ke syabas. Geram.

    0

    3
  19. Anonymous says:

    Kuat romen dgn Bung Mokhtar..

    0

    1
  20. Peah says:

    Romen pun halal Beb

    0

    0
  21. huhu says:

    haha..nara..orang tak minat la citer minah ni..sudah2 la tu nara..jap lagi ipar dia beranak ko up lagi…tapi tiap2 hari cuaca panas teruk..minum air masak banyak2..

    0

    0